virker icemat med en logitech optisk mus ?~
Fra : lars

Dato : 13-06-02 09:57

Hej gruppe
Er der nogle der ved/har erfaring med om icemat i sort understytter
en logitech trødløs optisk mus ??

http://www.icemat.com/products.asp

Venlig hilsen lars

Fra : Peter

Dato : 13-06-02 10:19

"lars" <lmp@dae.dk> wrote in message news:ae9mm7$2c4g$1@news.cybercity.dk...
> Hej gruppe
> Er der nogle der ved/har erfaring med om icemat i sort understytter
> en logitech trødløs optisk mus ??
>
> http://www.icemat.com/products.asp

Efter hvad jeg har hørt, skulle den specielt være designet til optiske mus,
men lidt underligt at de ikke nævner det på deres hjemmeside.

Iøvrigt har jeg lidt dårlige erfaringer med at handle hos deres online shop.
Deres forsendelse var ikke frankeret og der ikke var afsender på. Hermed kom
jeg til at betale fragt omkostninger i to omgange :(
Ved ikke om det er noget de gør normalt, men da temmelig uprofessionalt.

mvh Peter

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 14-06-02 12:27

Peter,

> Iøvrigt har jeg lidt dårlige erfaringer med at handle hos deres online
shop.

Jeg har også haft dårlige erfaringer. Jeg bestilte med måtten også Pad
Surfers, men de kom i første omgang ikke med måtten.

Jeg prøvede så at ringe til dem, men kom først igennem til en person efter 5
dages telefonopringninger af 30 min. hver dag. Han sagde så, at han ville
sende de Pad Surfers - de kom dog aldrig.

Så tog jeg samme tur igen med telefonen. Han kunne ikke forstå, at jeg ikke
havde fået dem. Nå, men han sendte igen og først der fik jeg dem.

Det er en yderst dårlig erfaring. Flere timer i telefonen er ikke sjovt.

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
Nickname: Tyranno
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Henrik

Dato : 13-06-02 10:32

> Hej gruppe
> Er der nogle der ved/har erfaring med om icemat i sort understytter
> en logitech trødløs optisk mus ??

Det gør den ikke...

Men Icemat skulle have en ny musmåtte på vej der skulle understøtte optiske
mus (inden for det næste års tid eller to

Mvh
Henrik L

Fra : Kiwi

Dato : 13-06-02 10:53

> Det gør den ikke...
>
> Men Icemat skulle have en ny musmåtte på vej der skulle understøtte
optiske
> mus (inden for det næste års tid eller to

Det gør den da?

Kender da flere som sidder med en MSI3.0 på Icemat (gør de desuden også på
Boomtown)

MSI3.0 kan endda køre på den gamle matte Icemat. Mener ikke Logitech kan,
men de er jo også bagud :D

- kiwi

Fra : lars

Dato : 13-06-02 11:38

Hmm ..
Så den virker altså ikke med logitech ??

det var ærgeligt, jeg gad godt have en,
men med det i siger tør jeg ikke købe en endnu.
tak for svarene

hilsen
lars

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-06-02 12:19

On Thu, 13 Jun 2002 12:38:23 +0200, "lars" <lmp@dae.dk> wrote:

>Hmm ..
>Så den virker altså ikke med logitech ??
>
>det var ærgeligt, jeg gad godt have en,
>men med det i siger tør jeg ikke købe en endnu.
>tak for svarene

Jeh har en sortmat ganske vist fra Everglide den virker glimrende.
Jeg tror ikke der er den store forskel?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : M.Kay

Dato : 13-06-02 13:22

I know it's awful, but Morten Bowman Hansen wrote to everybody in
dk.edb.hardware saying:

> Jeh har en sortmat ganske vist fra Everglide den virker glimrende.
> Jeg tror ikke der er den store forskel?

Det kommer lidt an på, er pladen farvet sort ovenpå eller nedenunder?

--
If we stop voting, will they all go away?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-06-02 22:51

On 13 Jun 2002 12:22:28 GMT, G.i.n@ping.dk (M.Kay) wrote:

>I know it's awful, but Morten Bowman Hansen wrote to everybody in
>dk.edb.hardware saying:

>Det kommer lidt an på, er pladen farvet sort ovenpå eller nedenunder?

Ovenpå. Så du mener at Icemat er glas med sort nedenunder?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : M.Kay

Dato : 16-06-02 23:39

I know it's awful, but Morten Bowman Hansen wrote to everybody in
dk.edb.hardware saying:

> Ovenpå. Så du mener at Icemat er glas med sort nedenunder?

Ja sådan ser det unægteligt ud. Jeg har prøvet at holde en sort Icemat op
mod lyset fra alle mulige vinkler og der er ingen tvivl.

--
If we stop voting, will they all go away?

Fra : M.Kay

Dato : 13-06-02 12:22

I know it's awful, but lars wrote to everybody in dk.edb.hardware
saying:

> Hmm ..
> Så den virker altså ikke med logitech ??
>
> det var ærgeligt, jeg gad godt have en,
> men med det i siger tør jeg ikke købe en endnu.
> tak for svarene

jeps logitechs duer ikk.

<snip (citer dog ordentligt)>

ja jeg har også erfaret at microbløds virker på icemate.. til gengæld er
resten af musen forfærdelig ;)

--
If we stop voting, will they all go away?