Andet multimedie
bentjuul 3670
Clipart, billee / studenterhue
Fra : Lisbeth

Dato : 13-06-02 07:36

Jeg mangler et clipart eller et billede af en studenterhue. Jeg kan
ikke finde det nogen steder på nettet. Skulle der ikke liiige være en
der har et, eller ved hvor der ligger et?

Lisbeth

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 13-06-02 07:46

"Lisbeth" <lisbethn@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke finde det nogen steder på nettet. Skulle der ikke liiige være
en
> der har et, eller ved hvor der ligger et?

Kan du mon bruge en af dem på dette link ??
http://images.google.com/images?hl=da&lr=&ie=UTF8&oe=UTF8&q=+studenter
hue&btnG=Google-s%C3%B8gning

Havengoddaghils fra Ami

Fra : webjensen

Dato : 13-06-02 11:39

"
> Kan du mon bruge en af dem på dette link ??
> http://images.google.com/images?hl=da&lr=&ie=UTF8&oe=UTF8&q=+studenter
> hue&btnG=Google-s%C3%B8gning

Eller lidt mere afgrænset:

http://images.google.com/images?hl=da&lr=&ie=UTF8&oe=UTF8&q=+studenterhue

mvh
webjensen

Fra : Ammitz

Dato : 13-06-02 09:43

"Lisbeth" skrev d. 13-06-02 07:36 dette indlæg :
> Jeg mangler et clipart eller et billede af en studenterhue.

Ja, - prøv lige her:
http://www.seifert.dk/start.asp

Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Dudek

Dato : 13-06-02 15:23

[...]

alle tidligere nævnte muligheder er sikkert ligegode, men pas på, at
der ikke er copyright på billederne.. mail evt. en kontaktperson fra
de sider, du finder dem på :)

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk