Asus v3400 riva tnt - Driver
Fra : *** Walker ***

Dato : 12-06-02 20:11

Jeg har et ældre skærmkort (Se subj.)
Jeg mangler nogle nye drivere, jeg har prøvet med de nye drivere fra
Nvidia.com men de virker ikke.
Når jeg prøver at instalere dem så selv om den siger de er instaleret så er
det stadig de gamle som er aktive.
Jeg kører XP Pro.

Er der en der har et bud på en løsning...

Hilsen
Sky.

Fra : Torben Nielsen

Dato : 12-06-02 21:55

Hej!

Jeg har selv samme kort og har fundet ud af at problemet ligger i
filen nv4_disp.inf. Sagen er den at der i nogle af de nyeste
driverversioner, mangler nogle linjer i denne fil, som fortæller
Windows at driveren også virker til TNT-kort.
Jeg mener at Detonator v23.11 virker fint med TNT. Hvis du vil
have en nyere kan du hente driveren ned og rette i .inf filen.
Hent samtidig v12.41 og brug dens .inf fil til at finde ud af
hvilke linjer der mangler i den nye, så er det ellers bare at
klippe og klistre. Hvis du ikke har mod på det, så skriv igen og
bed mig om at rette en til for dig, så kan du have den i morgen
aften.

Mvh.

Torben