Tjek lige dette ubehagelige link
Fra : Brian C

Dato : 12-06-02 18:12

Prøv lige at kigge en gang, jeg synes det er forkasteligt

http://www.bonsaikitten.com/bkintro.html

Brian

Fra : Nina El Falaki

Dato : 12-06-02 18:51

Hej Brian

Heldigvis er det en joke, det er blevet undersøgt af både FBI og en
amerikansk dyreværnsorganisation. Men usmageligt der er det.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Brian C

Dato : 12-06-02 20:11

Kan jeg kun give dig 110% ret i, især når man tænker på en tidligere omtalt
udsendelse

Mvh. Brian

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-06-02 19:11

"Brian C" <remove-this.conradsen@paradis.tdcadsl.dk> writes:

> Prøv lige at kigge en gang, jeg synes det er forkasteligt
>
> http://www.bonsaikitten.com/bkintro.html

Faktisk tror jeg at denne reaktion er lige præcis det de ønsker. Den
side er lavet for sjov, intet andet. Intet sted er der et billede jeg
ikke kunne lave, også uden at katten syntes det var ondt. Den eneste
det vil være synd for er mig, for jeg er meget allergisk over for
katte.

Mvh Trine

http://usenet.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-06-02 19:26

"Brian C" <remove-this.conradsen@paradis.tdcadsl.dk> writes:

> Prøv lige at kigge en gang, jeg synes det er forkasteligt
>
> http://www.bonsaikitten.com/bkintro.html

Her kan man læse lidt mere om vandrehistorien.

http://www.snopes2.com/inboxer/outrage/bonsai.htm

/Trine

http://usenet.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 12-06-02 21:51

> [...]
meddelelse news:3d0780cd$0$80411$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Prøv lige at kigge en gang, jeg synes det er forkasteligt

Hej Brian ..

ja men jeg kan berolige dig med at det er en joke .. godt nok en syg
joke .. men trods alt heldigvis en joke .. så der er er ingen grund
til at skrive sit navn på listen med underskrifter der pt. kører som
spam ....

Hvis du går ind i ngdk. fritid.dyr. kat vil du kunne finde en tråd der
netop bekræfter at det er tale om en joke ..

Hej fra Ami