/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Den spæde start...
Fra : Daniel Nielsen


Dato : 12-06-02 15:29

Ohøj gruppe... Jeg har luret lidt på gruppen her et stykke tid.
Og da min kæreste så sagde at hun ville købe en bærbar, der var
pæn, kunne køre hendes latex/emacs ikke kostede for meget tænkte jeg
straks: ibook.

Vi var så nede i Fredgård og se om de havde de nye med Radeon kortet.
Men ak nej, de havde kun de gamle. Skuffede vendte vi blikket mod
Apple's webshop, og bestilte en iBook.
Det var i går, og i dag fik vi en mail med at de ville have
faxet/emailet alt muligt underligt (kopier af visa kort, bankpapirer
etc.) Øhhh.. Det har jeg ikke lige oplevet før, og jeg har da ellers
købt et par ting på nettet efterhånden... Er det almindelig
praksis for apple???

/Daniel

--
The forest is safe because a lion lives therein and the lion is safe because
it lives in a forest. Likewise the friendship of persons rests on mutual help.
      -- Laukikanyay.

 
 
Martin Edlich (12-06-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 12-06-02 17:15

In article <20020612142919.GA596@daimi.au.dk>,
Daniel Nielsen <djn@daimi.au.dk> wrote:

> Det var i går, og i dag fik vi en mail med at de ville have
> faxet/emailet alt muligt underligt (kopier af visa kort, bankpapirer
> etc.) Øhhh.. Det har jeg ikke lige oplevet før, og jeg har da ellers
> købt et par ting på nettet efterhånden... Er det almindelig
> praksis for apple?

Der har været en del fusk på det seneste, så nethandelsfirmaerne er
lidt oppe på dupperne.

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

[2900] Jesper Haaber~ (12-06-2002)
Kommentar
Fra : [2900] Jesper Haaber~


Dato : 12-06-02 17:35

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> In article <20020612142919.GA596@daimi.au.dk>,
> Daniel Nielsen <djn@daimi.au.dk> wrote:
>
> > Det var i går, og i dag fik vi en mail med at de ville have
> > faxet/emailet alt muligt underligt (kopier af visa kort, bankpapirer
> > etc.) Øhhh.. Det har jeg ikke lige oplevet før, og jeg har da ellers
> > købt et par ting på nettet efterhånden... Er det almindelig
> > praksis for apple?
>
> Der har været en del fusk på det seneste, så nethandelsfirmaerne er
> lidt oppe på dupperne.

Hvor sidder de dupper ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am CET

Martin Edlich (12-06-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 12-06-02 19:09

In article <1fdogxr.c0fztytggvtlN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Hvor sidder de dupper ?

Du må finde en nethandelsfirmaindehaver og mærke efter.

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Daniel Nielsen (13-06-2002)
Kommentar
Fra : Daniel Nielsen


Dato : 13-06-02 12:05

On 12/06-02 18.15, Martin Edlich wrote:
> In article <20020612142919.GA596@daimi.au.dk>,
> Daniel Nielsen <djn@daimi.au.dk> wrote:
>
> > Det var i går, og i dag fik vi en mail med at de ville have
> > faxet/emailet alt muligt underligt (kopier af visa kort, bankpapirer
> > etc.) Øhhh.. Det har jeg ikke lige oplevet før, og jeg har da ellers
> > købt et par ting på nettet efterhånden... Er det almindelig
> > praksis for apple?
>
> Der har været en del fusk på det seneste, så nethandelsfirmaerne er
> lidt oppe på dupperne.
>

Ok tak.. de har faaet kopier af det hele nu. Saa venter vi spaendt!
Min kaerste vil ogsaa gerne have en mus til, med mere end 1 knap...
Hun har set sig lun paa en Trust 250sx (traadloes optisk) eller en
logitech optisk, begge med USB. Er der noget man skal vaere opmaerksom
paa naar man koeber mus til en iBook med MacOS X? Eller er det nok at
den er via USB?

/Daniel

--
The forest is safe because a lion lives therein and the lion is safe because
it lives in a forest. Likewise the friendship of persons rests on mutual help.
      -- Laukikanyay.

Morten Reippuert Knu~ (13-06-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 13-06-02 14:35

In article <20020613110456.GA387@daimi.au.dk>,
Daniel Nielsen <djn@daimi.au.dk> wrote:

> Er der noget man skal vaere opmaerksom paa naar man koeber mus til en
> iBook med MacOS X? Eller er det nok at den er via USB?

Ja, det er dog muligt at man skal investere et par hundrede kroner i USB
overdrive driveren (såfremt producenten ikke selv har en Mac OS X driver)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:131382336>

Lejlighed s¯ges i KBH Besides, if you can't get a decent
kernal panic or two in a month, what's the point of living?

Janus Sandsgaard (14-06-2002)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 14-06-02 15:07

Daniel Nielsen <djn@daimi.au.dk> writes:

> Min kaerste vil ogsaa gerne have en mus til, med mere end 1 knap...

Jeg kan varm anbefale en Logitech "Mini Wheel Mouse" med to knapper +
knap/hjul. USB-båren og med klasisk kugle. Min hidtil bedste mus, som
får alt andet til at ligne kluntede rotter.

-j

--
Akademisk Opgavebank
http://akademiskopgavebank.dk

Daniel Nielsen (14-06-2002)
Kommentar
Fra : Daniel Nielsen


Dato : 14-06-02 15:44

On 14/06-02 16.07, Janus Sandsgaard wrote:
> Daniel Nielsen <djn@daimi.au.dk> writes:
>
> > Min kaerste vil ogsaa gerne have en mus til, med mere end 1 knap...
>
> Jeg kan varm anbefale en Logitech "Mini Wheel Mouse" med to knapper +
> knap/hjul. USB-båren og med klasisk kugle. Min hidtil bedste mus, som
> får alt andet til at ligne kluntede rotter.
>

Det er saadan en mus hun har til sin stationaere (non-Mac) og hun er
glad for den. Men hun vil gerne have en optisk til iBooken... Nogen
anbefalinger?

/Daniel

--
The forest is safe because a lion lives therein and the lion is safe because
it lives in a forest. Likewise the friendship of persons rests on mutual help.
      -- Laukikanyay.

Morten Reippuert Knu~ (14-06-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 14-06-02 16:07

In article <20020614144343.GA11975@daimi.au.dk>,
Daniel Nielsen <djn@daimi.au.dk> wrote:

> Det er saadan en mus hun har til sin stationaere (non-Mac) og hun er
> glad for den. Men hun vil gerne have en optisk til iBooken... Nogen
> anbefalinger?

logitech eller ms (en trådløs er nok ikke så smart til en bærbar pga
reciveren)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:131382336>

Lejlighed s¯ges i KBH Besides, if you can't get a decent
kernal panic or two in a month, what's the point of living?

Mich. Ottosen (14-06-2002)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 14-06-02 21:15

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> logitech eller ms (en trådløs er nok ikke så smart til en bærbar pga
> reciveren)

Advarsel: dette her skulle ikke så gerne læses af Dr. Brevkasse. Altså
ovenstående indlæg. Han ser meget ned på folk med bærbare og eksterne
mus.

Men - som jeg før har påpeget (undskyld) - er jeg ikke meget for
pegepladepædagogikken og har selv anskaffet en ekstern mus (som jeg af
samme Dr. Monster har fået forbud mod at bruge i toget - det er derfor
jeg næsten altid køre bil. Cykel tør jeg ikke, slet ikke med en blærbar
over styret)

Men en trådløs mus kan nu være en god ting. F.eks. har jeg brugt det i
undervisning, hvor det er fint at have sine præsentationer, grafer og
billeder med på den blærbare Mac (det virker altså lidt blæret i
win-miljøer! . Når den 'bette' står på et bord, er det fint have en
trådløs mus i hånden - det giver noget bevægelighed. Men man skal ikke
ryste meget på hånden, får man pludselig er et helt andet sted henne i
fremvisningen, end det man aktuelt taler om.

Men en trådet mus er man nødt til at holde sig i nærheden af mus/maskine
.....

..... mine iagttagelser afleder et (OT) spørgsmål: Hvorfor står man altid
op, når man underviser/foredrager? Eller vil gerne stå op?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Morten Reippuert Knu~ (14-06-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 14-06-02 21:40

In article <1fdsepi.1lrxr4h196qvkjN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Men - som jeg før har påpeget (undskyld) - er jeg ikke meget for
> pegepladepædagogikken og har selv anskaffet en ekstern mus (som jeg af
> samme Dr. Monster har fået forbud mod at bruge i toget - det er derfor
> jeg næsten altid køre bil. Cykel tør jeg ikke, slet ikke med en blærbar
> over styret)

Det er ellers sikkert nok hvis blot du sikrer dig at frigangen under de
vejbomme (og andre forhindringer) du måtte møde på din vej, er mindst
25mm. højere end dit styr.

> .... mine iagttagelser afleder et (OT) spørgsmål: Hvorfor står man altid
> op, når man underviser/foredrager? Eller vil gerne stå op?

ønske om autoritet (eller en reel mangel på samme)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:131382336>

Lejlighed søges i KBH Besides, if you can't get a decent
kernal panic or two in a month, what's the point of living?

Michael Tysk-Anderse~ (15-06-2002)
Kommentar
Fra : Michael Tysk-Anderse~


Dato : 15-06-02 00:37

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Det er ellers sikkert nok hvis blot du sikrer dig at frigangen under de
> vejbomme (og andre forhindringer) du måtte møde på din vej, er mindst
> 25mm. højere end dit styr.

Aha og hvor gør man så af føren af køretøjet?
--
Michael Tysk-Andersen

Morten Reippuert Knu~ (15-06-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 15-06-02 01:07

In article <1fdsoe4.1ky7ldi1r1afqvN%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> > Det er ellers sikkert nok hvis blot du sikrer dig at frigangen under de
> > vejbomme (og andre forhindringer) du måtte møde på din vej, er mindst
> > 25mm. højere end dit styr.
>
> Aha og hvor gør man så af føren af køretøjet?

Det problem har jeg endnu ikke løst, men siden mich kun udtrykte
bekymring for sin PB og ikke for sig selv antog jeg, at han ikke anså
det som et problem.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:131382336>

Lejlighed søges i KBH Besides, if you can't get a decent
kernal panic or two in a month, what's the point of living?

Henrik Münster (16-06-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 16-06-02 19:13

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> In article <1fdsoe4.1ky7ldi1r1afqvN%mta@mac.com>,
> mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:
>
> > > Det er ellers sikkert nok hvis blot du sikrer dig at frigangen under
> > > de vejbomme (og andre forhindringer) du måtte møde på din vej, er
> > > mindst 25mm. højere end dit styr.
> >
> > Aha og hvor gør man så af føren af køretøjet?
>
> Det problem har jeg endnu ikke løst, men siden mich kun udtrykte
> bekymring for sin PB og ikke for sig selv antog jeg, at han ikke anså
> det som et problem.

Da jeg var ung og kørte cykelløb, var der en lav vejbom lidt nordøst for
Farum. Vejen var blevet lukket for gennemkørende trafik, men var fin at
cykle på. Jeg kan huske, at Kenneth Røpke kunne køre under den ved at
hænge sig helt ned på siden af cyklen. Det så ret faretruende ud, når
han kom racende hen mod bommen, men det lykkedes ham at knibe sig under
hver gang.
Der er sikkert ingen der husker Kenneth Røpke. Han var ret god
på banen og specialist i 1000 meter. Han blev så vidt jeg husker nr. 5
til OL engang i 1984 eller sådan noget. Han var en af drengene fra
Schrøder Cykler.
--
Med venlig hilsen
Henrik Münster
Esbjerg

Morten Reippuert Knu~ (16-06-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 16-06-02 19:48

In article <1fdvzsa.d0z94c1acjwN%muenster@mac.com>,
muenster@mac.com (Henrik Münster) wrote:

> Da jeg var ung og kørte cykelløb, var der en lav vejbom lidt nordøst for
> Farum. Vejen var blevet lukket for gennemkørende trafik, men var fin at
> cykle på. Jeg kan huske, at Kenneth Røpke kunne køre under den ved at
> hænge sig helt ned på siden af cyklen. Det så ret faretruende ud, når
> han kom racende hen mod bommen, men det lykkedes ham at knibe sig under
> hver gang.

kan du ikke lokke mich til at forsøge sig? (gerne uden PB i tilfælde af
at forsøget mislykkes) - og medbringe et kamara

> Der er sikkert ingen der husker Kenneth Røpke.

joda, men jeg kunne ikke huske hvilken diciplin han hvade specialiseret
sig i.

> Han var ret god på banen og specialist i 1000 meter. Han blev så vidt
> jeg husker nr. 5 til OL engang i 1984 eller sådan noget. Han var en
> af drengene fra Schrøder Cykler.

Var der ikke noget med at han var en sidste danske 1000m rytter ved OL?
Eller var det først efter 88 at Team Danmark konkluderede at de danske
1000m ryttere på trods af respektable placeringer (i en ellers gammel
parrade deciplin) ikke var i nærheden af medaljerne, og derfor skærpede
udtagelseskravene?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:131382336>

Lejlighed søges i KBH Besides, if you can't get a decent
kernal panic or two in a month, what's the point of living?

Morten Reippuert Knu~ (16-06-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 16-06-02 19:55

In article <1fdvzsa.d0z94c1acjwN%muenster@mac.com>,
muenster@mac.com (Henrik Münster) wrote:

> Da jeg var ung og kørte cykelløb, var der en lav vejbom lidt nordøst for
> Farum. Vejen var blevet lukket for gennemkørende trafik, men var fin at
> cykle på. Jeg kan huske, at Kenneth Røpke kunne køre under den ved at
> hænge sig helt ned på siden af cyklen. Det så ret faretruende ud, når
> han kom racende hen mod bommen, men det lykkedes ham at knibe sig under
> hver gang.

Kan du ikke lokke mich til at forsøge sig på et lignende objekt nær
Esbjerg? (gerne uden PB i tilfælde af at forsøget mislykkes) - husk at
medbringe et kamera

> Der er sikkert ingen der husker Kenneth Røpke.

Joda, men jeg kunne ikke huske i hvilken diciplin han hvade
specialiseret.

> Han var ret god på banen og specialist i 1000 meter. Han blev så vidt
> jeg husker nr. 5 til OL engang i 1984 eller sådan noget. Han var en
> af drengene fra Schrøder Cykler.

Var han ikke den sidste danske 1000m rytter ved OL?

Eller var det først efter 88 at Team Danmark konkluderede, at de danske
1000m ryttere på trods af respektable placeringer (i en ellers gammel
parade deciplin) ikke var i nærheden af medaljerne, og derfor skærpede
udtagelseskravene?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:131382336>

Lejlighed søges i KBH Besides, if you can't get a decent
kernal panic or two in a month, what's the point of living?

Mich. Ottosen (16-06-2002)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 16-06-02 23:39

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Kan du ikke lokke mich til at forsøge sig på et lignende objekt nær
> Esbjerg? (gerne uden PB i tilfælde af at forsøget mislykkes) - husk at
> medbringe et kamera

Nej, det kan du lige regne med, at han ikke kan. Jeg går/kører ingen
steder uden min PB. Men på den anden side: Den skal i hvert fald ikke ud
at cykle, sådanne maskiner er alt for farlige (har jeg hørt?)
Men undtagelsesvist kunne jeg måske lokkes til en 1.000 meter på tid?
Laaaaaang tid, altså.

Jeg har _ikke_ krydspostet til dk.cykling, som jo retteligt hedder:
dk.sport.cykling ..... væmmeligt, ik'? Desuden ville dette indlæg være
OT derovre

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Morten Reippuert Knu~ (16-06-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 16-06-02 23:59

In article <1fdw6rr.ohgebl13dht0sN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:
>
> > Kan du ikke lokke mich til at forsøge sig på et lignende objekt nær
> > Esbjerg? (gerne uden PB i tilfælde af at forsøget mislykkes) - husk at
> > medbringe et kamera
>
> Nej, det kan du lige regne med, at han ikke kan.

Øv, kan /jeg/ ikke lokke?

> Jeg går/kører ingen steder uden min PB. Men på den anden side: Den
> skal i hvert fald ikke ud at cykle, sådanne maskiner er alt for
> farlige (har jeg hørt?) Men undtagelsesvist kunne jeg måske lokkes
> til en 1.000 meter på tid? Laaaaaang tid, altså.

Så skal det også være i en stærk mands konkurence, må jeg forslå din PB
som slæbelod?

> Jeg har _ikke_ krydspostet til dk.cykling, som jo retteligt hedder:
> dk.sport.cykling ..... væmmeligt, ik'? Desuden ville dette indlæg være
> OT derovre

Nej, da ikke den neder(drægtig)ste del

(NB når der futtes krydspostes der ikke, men skiftes blot gruppe)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:131382336>

Lejlighed søges i KBH Besides, if you can't get a decent
kernal panic or two in a month, what's the point of living?

Mich. Ottosen (17-06-2002)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 17-06-02 20:41

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Øv, kan /jeg/ ikke lokke?

Nej, Morten. Dine øvelser på en tohjuler skræmmer. Så det kan _du_ ikke.

> Så skal det også være i en stærk mands konkurence, må jeg forslå din PB
> som slæbelod?

Den bette fyr vejer jo ikke alverden. så det bliver da vist en
svagpisser konkurrence (undskyld ordvalget) Må jeg derimod foreslå _din_
iBook (der vist er lettere defekt ?) og så et vist firbenet kreatur
nede fra Greve ovenpå som vægt. Se, det kræver muskler at flytte den
sammensætning .... eller et heftigt 'pift' og etlydigt dyr. Men man skal
nok sidde ret højt oppe i et _stærkt_ træ?

> Nej, da ikke den neder(drægtig)ste del

Flot turnering fra din side, men det var ikke min mening at være
nederdrægtig!

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Hans Huttel (17-06-2002)
Kommentar
Fra : Hans Huttel


Dato : 17-06-02 11:59

"Mich. Ottosen" skreb:

> .... mine iagttagelser afleder et (OT) spørgsmål: Hvorfor står man altid
> op, når man underviser/foredrager? Eller vil gerne stå op?

En vigtig grund er at det er nemmere at få øjenkontakt med tilhørerne. En
anden er at man
er mere mobil. Hvis jeg skulle sidde ned og forelæse måtte jeg alligevel
hele tiden op at stå
for at skrive på tavlen.


--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk
BRICS, Dept. of Computer Science | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans/
Aalborg University | tel.: (+45) 96 35 88 88
Fredrik Bajersvej 7E | fax: (+45) 98 15 98 89
9220 Aalborg Ø, DENMARK | Fight spam! http://www.cauce.org




Mich. Ottosen (17-06-2002)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 17-06-02 20:41

Hans Huttel <hans@cs.auc.dk> wrote:

> En vigtig grund er at det er nemmere at få øjenkontakt med tilhørerne.

Ja, det er jo en vigtig ting.

>En anden er at man er mere mobil.

Ja, men hvorfor skal egentlig være mere mobil?

>Hvis jeg skulle sidde ned og forelæse måtte jeg alligevel
> hele tiden op at stå
> for at skrive på tavlen.

LOL.
Selvfølgelig bruger også jeg sådan noget antikveret noget som tavle og
kridt, men det er nu mest den lille PB (så er vi on-topic igen!), der
bærer læsset (forsøg på at være morsom, hint: se andet indlæg i tråden).
Og så er det praktisk at have en trådløs mus ..... så er man mere mobil
(ups, det var jo ikke mig selv der skulle svare ...)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Poul Skovmand Thingh~ (14-06-2002)
Kommentar
Fra : Poul Skovmand Thingh~


Dato : 14-06-02 16:12

On 14/06/02 16:43, in article 20020614144343.GA11975@daimi.au.dk, "Daniel
Nielsen" <djn@daimi.au.dk> wrote:

> Men hun vil gerne have en optisk til iBooken... Nogen
> anbefalinger?

Jeg sidder på en iBook med MS IntelliMouse Explorer. Jeg synes den er stor i
hånden og dens ekstra knapper til tommeltotten tager lige lidt tid at vænne
sig til.
Scroll er fantastisk (det er min første scroll-mus), men det har logitech og
andre jo osse.
Jeg er ikke imponeret over eller specielt glad for MS IntelliMouse, og
betragter den lidt som en del af emballagen til OfficeX - omend en meget
nyttig del.

Med venlig hilsen
Poul Skovmand Thingholm


Janus Sandsgaard (14-06-2002)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 14-06-02 16:40

Daniel Nielsen <djn@daimi.au.dk> writes:

> Det er saadan en mus hun har til sin stationaere (non-Mac) og hun er
> glad for den. Men hun vil gerne have en optisk til iBooken... Nogen
> anbefalinger?

En Logitech "Micro Wheel Mouse" med optik i stedet for kugle (hvis en
sådan findes?). Ellers en Logitech "Mini Wheel Mouse" med
kugle. Hellere en ordentlig mus med kugle end en optisk rotte.

-j

--
Akademisk Opgavebank
http://akademiskopgavebank.dk

Mich. Ottosen (14-06-2002)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 14-06-02 21:15

Janus Sandsgaard <janus@akademiskopgavebank.dk> wrote:

> Jeg kan varm anbefale en Logitech "Mini Wheel Mouse" med to knapper +
> knap/hjul. USB-båren og med klasisk kugle. Min hidtil bedste mus, som
> får alt andet til at ligne kluntede rotter.

Bare et indkast (åh, nej, nu går der sgu' VM i nyhedsgruppen?):
Trackball kunne også være en mulighed, men det er nok lidt 'religiøst'
om man vil have almindelig mus eller trackball, haleløs eller med hale
..... jeg vil gerne anbefale Logitechs Trackman Wheel (USB med hale) to
knapper og scrollwheel. Den er nemmere at renholde end f.eks. min
Kensington Orbit (uden scrollhjul) som jeg ellers brugte i ca. fire år.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Hanne Hertzog (14-06-2002)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 14-06-02 23:58

spam@reippuert.dk writes:
>
>ønske om autoritet (eller en reel mangel på samme)

Nja, man bliver da bedre hørt, når man kan tale hen over hovederne på
folk, Sidder man ned bliver lyden jo dernede

Hilsen Hnane

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408658
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste