Grafikkort - Svært valg
Fra : Michael

Dato : 12-06-02 13:38

Hej med jer!

Jeg gør mig tanker om et nyt grafikkort, til omkring de 2500,-!
Et af dem jeg stødte på er:
GeForce4 Ti 4400 2.589 kr.
AGP-V8440 TV-Out + DVI
AGP / 128MB DDR /
2048x1536 /

Det er fundet på edbpriser.dk, men er det godt i forhold til prisen, der er
jo utrolig mange at vælge imellem!
Jeg har godt set at de har kortet TI 4600, men det koster lige tusind mere!
Og det er for meget!

Er der nogen der kan hjælpe mig, og sige om det er et godt eller dårligt
valg?

Mvh
Michael

Fra : LA2

Dato : 12-06-02 14:06

Jeg har et MSI GeForce4 Ti 4400, med DVI, TV-OUT, Video in/out....Et rigtig
godt kort, kan OC til 320/640 uden at kny. Men der er nogen der synes at det
larmer for meget. Selv synes jeg ikke det er et problem, larmer ikke mere
end mit gamle kort. Kan udstyres med den nye køler fra Thermal Take, den
skulle sænke temp med 5 grader ved belastning, være stille, og så er den
lækker at se på.
LA2

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 14-06-02 07:59

"LA2" <ltour_@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har et MSI GeForce4 Ti 4400, med DVI, TV-OUT, Video in/out....

Hvordan er kvaliteten på Video In ?

Mvh
Martin

Fra : J. V. Rasmussen

Dato : 12-06-02 13:55

Hvis du fortæller hvilket mærke det er ville det nok være lidt nemmere.

Jeg har dog efterhånden fået den opfattelse at Ti-4400 kortene er meget ens.
Nogen kan OC's en smule mere end andre mens der så også er nogen der larmer
mere.

Michael <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d07402b$0$71644$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Michael

Dato : 12-06-02 14:08

Ohh, sorry :)

Kortet er fra ASUS. Men jeg kan heller ikke finde den store forskel på TI
4400 og TI 4600 andet end TI 4600 er 1000,- kr. dyrere!

Men ellers, er kortet godt nok til prisen?

Mvh
Michael

Fra : Tinky Winky

Dato : 12-06-02 18:03

> [...]
mere!
> Og det er for meget!
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig, og sige om det er et godt eller dårligt

Jeg ville ikke give så meget for et grafikkort. Men hvis det skulle være
hurtigt, så fx et InnoVision Ti4200 til ca. 1800 kr. Det er udmærket
price/value.