Pesto opskrift
Fra : LISELOTTE ANDERSEN

Dato : 11-06-02 22:21

Hej med Jer,
Er der nogen som kan hjælpe mig med en opskrift på pesto.
På forhånd tak, Liselotte

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 12-06-02 04:55

"LISELOTTE ANDERSEN" <lotte.de-tekn@get2net.dk> skrev i en meddelelse:

> Er der nogen som kan hjælpe mig med en opskrift på pesto.

Emnet har været fremme her titusind gange..

Evt.. kik herunder (tidl. indlæg)...

http://groups.google.com/groups?q=pesto&hl=da&group=dk.kultur.mad%2Bdrik
ke&rnum=1&selm=3NHM3.192%24ht3.526%40news.get2net.dk

-eller det korte link:
http://makeashorterlink.com/?O3EF43E1

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Søg efter tidligere indlæg i dk.kultur.mad+drikke:
http://groups.google.com/groups?oi=djq&as_ugroup=dk.kultur.mad%2Bdrikke

... Prins Henrik glad for sejr over Frankrig ..
Prins Henrik udtrykker på sin fødselsdag, glæde og tilfredshed med den
danske fodboldsejr over Frankrig på 2-0.
- Jeg er jo efter 35 år i Danmark dansker, og forstår den danske jubel.

Fra : LISELOTTE ANDERSEN

Dato : 20-06-02 22:54

Fra : LISELOTTE ANDERSEN

Dato : 20-06-02 23:06

Hej Erna og Kim
Tak for hjælpen, dem vil jeg straks prøve.

God sommer
Liselotte

Fra : Erna Andersen

Dato : 19-06-02 21:28

"LISELOTTE ANDERSEN" <lotte.de-tekn@get2net.dk> wrote in message
> Hej med Jer,
> Er der nogen som kan hjælpe mig med en opskrift på pesto.
> På forhånd tak, Liselotte

Hej Lotte

Der var lige en god opskrift på TV2 i aften, se den på tekstTV. (Pasta Plus)

Hilsen Erna

Fra : kim rasmussen

Dato : 20-06-02 12:20

"Erna Andersen" <vedhegnet23@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> >

> Hej Lotte
>
> Der var lige en god opskrift på TV2 i aften, se den på tekstTV. (Pasta

her er en god opskrift