Hjælp søges
Fra : Gitta Og Ole Christe~

Dato : 11-06-02 22:27

Hej , jeg behøver lidt hjælp til hvad jeg skal gøre, sidste forår kom der en
dejlig mis( vildkat) , som mente at den skulle bo her på vores grund, selvom
vi har flere hunde, jeg fik den tam , og den fik et kuld killinger d 5 maj,
men nu er den væk ??? jeg har ikke set den siden i formiddags, ved sine
killinger , jeg har ledt ude men kan ikke finde den, hvad stiller jeg op med
killingerne, kan de klare sig uden sin mor, har givet den en dåse kattemad,
men hvad med noget at drikke og skal jeg flytte dem ?????

Hilsen
Gitta
occ@mail.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 11-06-02 22:51

Hej.
Jeg citerer lige fra Politikens Kattebog, om løbetid:
"Det sker en gang imellem, at hunkatten forlader et kuld unger for at gå ud
at more sig, og det forbavsende er, at disse kun få uger gamle killinger
synes at acceptere moderens eskapader. De lægger sig til at sove, nedsætter
derved stofskiftet og holder sig friske, til moderen vender tilbage med nye
spirer til næste kuld killinger"
Mon ikke det kan være det, der er tilfældet hos jer, at moderen er taget på
"herresjov"? Men hvis der går mere end et par dage, må I jo nok træde til.
Det vil næppe være en god ide at flytte dem nu.
Mvh. Else.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 12-06-02 07:53

Ud over det Else skriver, ville jeg nok stille lidt mad og vand ud til dem.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : marianne hellemose

Dato : 12-06-02 08:18

Hej Gitta
Else og Nina har sagt det jeg også ville sige, blot
vil jeg tilføje at hvis mormis er på sjov, vil det højst
sandsynlig resultere i et kuld mere om 9 uger, med-
mindre hun bliver indfanget og steriliseret, nu kan jeg ikke
egenrådigt bestemme over Tortie-kontoen,( så kom lige
med in-put I andre) hvis du ikke har hørt om Tortie
kan du gå ind på www.dk-fritid-dyr-kat.dk og se
under historier, jeg håber at du vil holde os underetttede
om hvordan det går.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lars Dahl

Dato : 12-06-02 15:11

Hej Marianne.

Jo, det lyder bestemt som et værdigt formål for Tortie-kontoen.

Mvh Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/