Grafikkort- Svært valg...
Fra : Michael

Dato : 11-06-02 21:10

Hej med jer!

Jeg gør mig tanker om et nyt grafikkort, til omkring de 2500,-!
Et af dem jeg stødte på er:
GeForce4 Ti 4400 2.589 kr.
-AGP-V8440 TV-Out + DVI AGP / 128MB DDR / 2048x1536 /

Det er fundet på edbpriser.dk, men er det godt i forhold til prisen, der er
jo utrolig mange at vælge imellem!

Er der nogen der kan hjælpe mig, og sige om det er et godt eller dårligt
valg?

Mvh
Michael

Fra : Leony

Dato : 12-06-02 07:02

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg gør mig tanker om et nyt grafikkort, til omkring de 2500,-!
> Et af dem jeg stødte på er:
> GeForce4 Ti 4400 2.589 kr.
> -AGP-V8440 TV-Out + DVI AGP / 128MB DDR / 2048x1536 /

Så vidt jeg husker skulle det kun være overgået af Ti 4600.
Du burde prøve at spørge i grafikkort-gruppen, det er der hardcore brugerne
af grafikort sidder.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Michael