Usynlig tæller i FP 2000
Fra : Dyl

Dato : 11-06-02 14:24

Hejsa.

Synes engang jeg så, at man kunne indsætte en usynlig tæller på en side vha.
tællerne indbygget i FP, men kan ikke finde/huske hvordan.

Ved godt der findes andre alternativer *S*, men nu skulle jeg altså helst
bruge det indbyggede af forskellige årsager ;-D

På forhånd tak for hjælpen !

/ Bjarne (Dyl)

Fra : Andreas Lange

Dato : 11-06-02 17:01

Dyl wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Ved godt der findes andre alternativer *S*, men nu skulle jeg altså helst
> bruge det indbyggede af forskellige årsager ;-D

Du kan gå ind på www.zipstat.dk.
Det er en god side der har mange forskellige former for statistiker.
Du kan vælge forskellige former for tællere - også usynlige.
Den eneste du så skal er at kopier et script ind på din egen side som du får på
zipstat.
Prøv den:)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dyl

Dato : 11-06-02 17:47

<start>
Ved godt der findes andre alternativer *S*, men nu skulle jeg altså helst
</slut>

<svar>
Du kan gå ind på www.zipstat.dk.
</svar>

Jo tak - den kender jeg og endda med god erfaring til privat brug, men jeg
skal bruge det på vores Intranet i virksomheden hvorfor den ikke går

/Bjarne (Dyl)