Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
W2K Pro og OpenGL ??
Fra : Stig Mogensen

Dato : 16-12-00 13:55

Jeg har bakset med at få OpenGL baserede programmer til at køre på mit nye
W2K Pro system. Screensavers og visse spil, fryser bare lige med det samme,
og skal lukkes ned med Ctr-Alt-Del. Derefter popper en fejlmeddelelse op;
"rundll32.exe svarer ikke"....

Jeg véd godt at OpenGL burde være en del af W2K, og en søgning i
c:/winnt/system32 filmappen resulterede også i at jeg fandt filer som hed
"opengl32.dll", og lignende. Et kig i "Display Properties" -> "Advanced" ->
"TNT" Model 64", afslørede ligeledes en liste over filnavne som bliver
beskrevet som "OpenGL instalable client driver", så API´en må være der ?

Jeg kører med et WinFast 3D S325 kort(Nvidia Detonator 3 driver), AMD K6-2
350 cpu, MS-5169 bundkort med ALI chipset, nyeste BIOS, og 128mb ram.
Problemet var der også da jeg brugte Leadtek´s egen driver.

Hvad har jeg overset ??

Mvh

Stig