Shell tankstationer ved autobahn??
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 11-06-02 10:44

Hvor kan jeg finde ud af hvor der ligger Shell tankstationer ved Autobahn i
Tyskland??
På forhånd tak.
Mvh.
Christian

Fra : Søren Zoëga

Dato : 11-06-02 11:17

Hvis du går ind på www.shellgeostar.com kan du se disse.
Få siden til at lave din rejserute, så lægges de ind på turen.

god tur

Søren Z

Fra : Jens Jespersen

Dato : 11-06-02 11:27

Christian Skau Pedersen <christiansp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d05c635$0$216$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvor kan jeg finde ud af hvor der ligger Shell tankstationer ved Autobahn
> [...]

Ring til Shell's kundeservice : 33 37 20 00 og bed om at få tilsendt et kort
med angivelse af stationer på din rute. Så har du jo også et fint kort til
turen
Jeg har selv lige fået tilsendt kort over Tyskland/Østrig/Italien til
ferieturen.

Jeg går ud fra at du som jeg er kunde hos Shell.......men mon de ikke kan
overtales alligevel hvis det ikke er tilfældet.

--
Mvh. Jens

Fra : Per Thomsen

Dato : 12-06-02 11:47

> [...]
>
> Jeg går ud fra at du som jeg er kunde hos Shell.......men mon de ikke kan
> overtales alligevel hvis det ikke er tilfældet.

Jeg har lige prøvet at ringe til ovenstående tlf.nr., og de henviser til
Geostar. Den venlige dame jeg talte med sagde, at de kort de havde ikke
indeholdt shellstationer.

Per

Fra : Jens Jespersen

Dato : 12-06-02 13:50

Per Thomsen <pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3BFN8.5$va.11846@news000.worldonline.dk...
> [...]
> >
> Jeg har lige prøvet at ringe til ovenstående tlf.nr., og de henviser til
> Geostar. Den venlige dame jeg talte med sagde, at de kort de havde ikke

Hmmm.....det kan være det var privatkundeafd. (70102010) jeg ringede til og
ikke hovednummeret som jeg gav dig.
Kan ikke sige andet end at den person jeg snakkede med spurgte hvilke lande
jeg skal igennem (Tyskland, Østrig, Italien) og så fik jeg tilsendt et
kombineret kort over Tyskland/Østrig og et lettere alternativt "kort" over
Italien.

Prøv 70102010 og se om du ikke har mere held med dig her.

--
Jens

Fra : Torben Larsen

Dato : 26-06-02 08:49

Jeg fik et rigtigt godt kort med Shell tankstationer i Tyskland, bare ved at
ringe til Shell.......
Deres hjemmeside er ikke god til at finde tankstationer......

Mvh.
Torben