Luftspray
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-06-02 10:52

Hejsa
Hvor køber man spray med trykluft til tastatur osv?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Simonsen

Dato : 11-06-02 11:21

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
> Hejsa
> Hvor køber man spray med trykluft til tastatur osv?

De plejer at ha' dem i elektronik forretninger

Fra : DonE

Dato : 11-06-02 11:23

"Morten Simonsen" <post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message

Nogle boghandler har dem også.
/DonE

Fra : Kirstine Jensen

Dato : 11-06-02 11:22

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Hvor køber man spray med trykluft til tastatur osv?
>
> Morten
> morten@bowman.dk

ComputerCity på østerbro eller Glostrup...

Scheea

Fra : Anders Olsen

Dato : 11-06-02 11:55

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor køber man spray med trykluft til tastatur osv?

man kan købe det ved Würth forhandlere.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-06-02 12:03

Foto handlere plejer at have det.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-06-02 13:18

On Tue, 11 Jun 2002 13:03:27 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote:

>Foto handlere plejer at have det.

Tak for alle de gode hints

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-06-02 16:29

On Tue, 11 Jun 2002 11:51:48 +0200, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

>Hejsa
>Hvor køber man spray med trykluft til tastatur osv?

Nu har jeg været lidt rundt her i Århus - uden held
Er der nogen der _ved_ et sted de har den i Århus)

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 12-06-02 00:51

> Nu har jeg været lidt rundt her i Århus - uden held
> Er der nogen der _ved_ et sted de har den i Århus)

Prøv i ComputerCity.

Ellers har jeg engang set det i en Merlin butik (dog ikke i Århusområdet,
men Merlin er vel Merlin, forudsat man kan købe EDB-udstyr).

Mvh Michael

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-02 09:03

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg været lidt rundt her i Århus - uden held
> Er der nogen der _ved_ et sted de har den i Århus)

Jeg ville spørge i Århus Radio Lager

Claus

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 14-06-02 09:02

On Tue, 11 Jun 2002 17:29:00 +0200, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

>Nu har jeg været lidt rundt her i Århus - uden held
>Er der nogen der _ved_ et sted de har den i Århus)

Prøv elektronik lavpris i Vesterbrogade.

M.v.h
Niels Wang Hansen