AGP Pro vs. AGP
Fra : Jacob Christiansen

Dato : 11-06-02 01:45

Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på den almindelige AGP
port og så AGP pro. Her tænker jeg især på ydeevne.

Fra : Esben

Dato : 11-06-02 02:32

"Jacob Christiansen" <jaquilo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse news:3d054828$0$57453$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på den almindelige AGP
> port og så AGP pro. Her tænker jeg især på ydeevne.

Det går bl.a. på hvor meget strøm porten kan levere. Ved ikke hvad forskellen ellers er, men der er ikke mange agp-pro kort.

--
Esben

Fra : Mythos

Dato : 11-06-02 08:40

> [...]
AGP
> port og så AGP pro. Her tænker jeg især på ydeevne.

Hvis du havde brugt Google til at søge efter hvad du ville vide mere om, så
havde du som første hit fået denne her
http://www.agpforum.org/specs_specs.htm

Kim Larsen

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 11-06-02 11:10

Jacob Christiansen wrote:
> Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på den almindelige AGP
> port og så AGP pro. Her tænker jeg især på ydeevne.

der er INGEN performance forskel..

Fra : Lars Dahl

Dato : 11-06-02 18:45

Og det bygger du på hvilke resultater?

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 11-06-02 19:24

Jeg kan forstå på det (inkl. det link som blev skrevet), at AGP Pro kan
levere mere strøm til grafikkortet. Så kan man jo måske konkludere at med
mere strøm, så vil fremtidens grafikkort kunne levere mere.