Stofanet
Fra : Jesper Walsted Ander~

Dato : 10-02-01 17:38

Hej

Jeg har for en uge siden fået Stofanet i Århus (Viby J)
Og det har kørt glimragende...men pludselig er mine download hastiger faldet
enormt....hvor jeg normalt har kunne download med ca. 75 - 120 kb/s er jeg
nu nede på max 5 - 6 kb/s...og det er ikek fordi jeg roder med nogle
langsomme servere...det er generelt på alle servere.
Nogen der ved om der er noget galt med Stofa for tiden?
Det har stået på et par dage nu.
På forhånd tak

Jesper Andersne

Fra : tvl

Dato : 10-02-01 18:26

Det fejler intet hos mig (Århus C)

mvh
Thomas

Fra : Barney

Dato : 11-02-01 18:24

> faldet

Hej Jesper.
Jeg sidder oppe ved OBS.....
Men der er noget med en linie i Regdatabasen.....
Ring lige ind til stofa, der får du den af vide.....
Jeg har selv haft problemet, Men jeg kan ikke huske linien
<

Dann