Overnatninger i München
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 10-06-02 19:36

Min kæreste og jeg skal en 4-6 uger til München for at arbejde - og lære
noget (mere) tysk. Vi leder derfor efter en billig måde at bo dernede i
lidt mere end en måneds tid.

Vi har overvejet at ligge på camping, men er det muligt at leje en
hytte/campingvogn på campingpladserne i München ? ... vi har ikke kunnet
finde nogen der skiltede med det. Vi er nemlig ikke meget for at skulle
ligge i telt i 6 uger :)

Ellers ... hvilke muligheder har vi ? Vi har prøvet at kigge på nogle
pensionater, men de ser meget dyre ud - dvs € 40-80/nat

Gode råd modtages meget gerne ... :)

Det skal lige siges, at vi ikke har mulighed for selv at køre derned i
bil ... og derfor heller ikke at afhente en campingvogn ved et
udlejningsfirma :)

Jesper og Monica
http://stocholm.dk

Fra : Steen Larsen

Dato : 10-06-02 20:10

Campingplatz München-Obermenzing ser ud til at have campinghytter tlf.
089/8112235.
Se også på www.linksundrechts.com . Lignende priser, men de er vel til at
forhandle med, hvis det er for en længere periode.
/Steen