Navigation vil ikke virke ?
Fra : Rene Frederiksen

Dato : 10-06-02 13:40

FP 2000 problem :

[Tilføj denne side i navigationsvisningen for at få vist hyperlinks]

Hvorfor står det når jeg tilføjer et navipanel i min side ? (Ingen navipanel
vises!)
Går jeg til navigationsvisningen og kikker, ER siden føjet til.(Includeret i
navigationspanelet)...MÆRKELIGT...
Undersiderne kan godt vise navi panelet men index siden vil ikke ?
Hmm.....
Har prøvet at nedlægge fælles border og oprette dem igen...Fjerne navipanel
og oprette dem igen, Skifte tema...Samme problem.

Hvad kan det dog værer...

Mvh
Rene

Fra : Ulrik Friis

Dato : 10-06-02 22:51

"Rene Frederiksen" <rf-removethis@safekey.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
navipanel
> og oprette dem igen, Skifte tema...Samme problem.

Højreklik på [Tilføj denne side i navigationsvisningen for at få vist
hyperlinks] vælg Egenskaber for navigationspanel, klik dig frem til den
navigationsstruktur du vil have. Startsiden (index.html?) kan til- eller
fravælges. HTML sidens title sættes som standard ind som navigationstekst,
men i navigationsvisningen kan du omdøbe dette ved at højreklikke på det
pågældende dokument og vælge Omdøb.

Ulrik

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 11-06-02 14:55

Præsis som jeg HAR gjort ?
Mærkeligt
Men det virker ikke....

Eneste løsning var at slette alle siderne fra sitet og "trække dem" ind igen
i navi visning.
Så kom start siden med igen.
Hmmm...
Problemet er nu løst ved ovenstående MEGET store arbejde !
Men tak for svaret anyway....

Mvh
Rene