Kan man udskifte grafikkort på en bærbar ?
Fra : Mizar

Dato : 10-06-02 10:13

Hej

Jeg har en Compaq Presario 1714 EA, med et ATI Radeon 8 MB mobility grafikkort.

Er det muligt at skifte dette kort ud med ATI´s nye kort med 32/64 MB RAM
og i givet fald, hvor køber man så disse mobility grafikkort ??

Kan man overhovedet skifte grafikkort i en bærbar ??

Mvh
Brian Olsen

Fra : raven

Dato : 10-06-02 11:03

On Mon, 10 Jun 2002 11:12:45 +0200, "Mizar" <mizar@REMOVEhotpop.com>
wrote:

> [...]
>og i givet fald, hvor køber man så disse mobility grafikkort ??
>
>Kan man overhovedet skifte grafikkort i en bærbar ??

Nej, man kan skifte hele bundkortet, for grafikkortet er on-board.

Det er nok bedre at overveje salg, og nykøb.

mvh

John

Fra : Dr. Ralph

Dato : 10-06-02 11:23

> [...]
>og i givet fald, hvor køber man så disse mobility grafikkort ??
>
>Kan man overhovedet skifte grafikkort i en bærbar ??

Jeg har endnu aldrig hørt om nogen, der har gjort det - men det skulle
ikke undre mig.
Men har heller aldrig set, man kan købe grafikkort til notebooks i
løssalg - så tror ikke du skal regne med det.

Du kan derimod sagtens skifte ram og harddisk i en notebook, men det
hjælper jo ikke dig.

Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 10-06-02 14:38

Dr. Ralph wrote:

> [...]
> løssalg - så tror ikke du skal regne med det.
>
> Du kan derimod sagtens skifte ram og harddisk i en notebook, men det

og cpu...