Pippi på Miniferie
Fra : Farmor Alice

Dato : 10-06-02 09:16

Hej
Vi har været på en miniferie, i en hytte på Vilmose Camping i Assens og
havde Pippi og vores barnebarn Trisse på 8 år med. Det er dejligt at vi ikke
behøver at være bange for at Pippe gør nogen noget. Hun er dejlig og
fredelig. Hun elsker børn, og når hun ser dem vil hun gerne snakke med dem,
men jeg siger alligevel til børnene at man skal passe på, for man må ikke
snakke med en hund man ikke kender uden at spørge ejerne først, for det kan
være farligt. Og så får Pippi lov til at sidde pænt og sige goddag med sin
potte. Pippi har også være i vandet på stranden, dog kun lige for at dyppe
de varme poter, og det var allerførste gang. Ellers har hun nydt at gå de
mange lange opdagelses turer og selv om "mor" blev lidt bange, når vi mødte
andre hunde tog Pippi det pænt. I dag er det dagen derpå og både far, mor og
Pippi er godt trætte og skal bare slappe af.
Vi kunne godt tænke Os at høre, hvordan gør I med Jeres hunde i ferien,
tager I dem med eller skal de være hjemme eller måske ud og passes. Vi
glæder os til at hører fra mange af Jer.
Mange kærlige hundehilsner
Alice og Pippi

begin 666 tdot.gif
J1TE&.#EA`0`!`( ``````/___R'Y! $```$`+ `````!``$```(!3 `[
`
end

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 10-06-02 14:38

"Farmor Alice" <alice.trauelsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Vi har været på en miniferie, i en hytte på Vilmose Camping i Assens
og
> havde Pippi og vores barnebarn Trisse på 8 år med.

Fint at du fortæller om din hunds og din ferie .. og godt at I havde
en god oplevelse men men men vedhæftede filer i en nyhedsgruppe er
altså ikke i overensstemmelse med div. regler .. .. det er faktisk
slet ikke tilladt .. bare til din orientering .. .

hej fra Ami

Fra : Webbitch

Dato : 10-06-02 21:48

Hejsa Alice.
Det lyder som om I har haft en hyggelig tur.
Jeg var selv afsted sidste år med Dansk Hundeferie, og det var en rigtig
sjov tur for både hund og familie, vi skal også afsted i år.
Desuden kunne jeg ikke drømme om at tage afsted uden min lille hund
(læs: store skrummel). Hun har været med på både færge og bilferie, dog
ikke til udlandet. Det kan sagtens lade sig gøre at planlægge ferien
efter, at man skal have hunden med, det er man jo også nødt til med
børn. Jeg kan kun anbefale det, og det giver jo også hunden en masse
spændende oplevelser.
Hvis du har lyst kan du læse mere om vores ferier her
www.broholmador.subnet.dk
Mange hilsner
Søs og endnu en Pippi

http://www.kandu.dk/

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 11-06-02 11:10

Hej Alice og Pippi

> Vi kunne godt tænke Os at høre, hvordan gør I med Jeres hunde i ferien,
> tager I dem med eller skal de være hjemme eller måske ud og passes. Vi
> glæder os til at hører fra mange af Jer.

Det lyder som om i har haft en god ferie.

Vi skal selv på sommerferie om en uges tid, men Nicki kan desværre ikke
komme med, idet vi skal til Kos. Men det er han med garanti ikke ked af. Han
skal nemlig ned til min kærestes bror på landet og hygge sig med deres hund
Victor, hvilket han elsker. Han har været dernede på ferie før, og det er
lige før han ikke vil med os hjem igen når vi henter ham en ferie hvor
man kan fange mus er lykken for en lille gårdhund.
Vi savner ham selvfølgelig RIGTIG meget når vi er afsted uden ham, men så
har man endnu mere at glæde sig til når man kommer hjem. Desuden ringer vi
selvfølgelig også hjem et par gange og høre hvordan han har det.

Fortsat god sommer til alle i NG

Bolette og Nicki