Letvægts gas flasker
Fra : bangco

Dato : 09-06-02 21:38

Hvorfor skal ombytning til disse lette gasflasker være ensbetydende med
at man skal have mindst 500, kr op af lommen
Jeg har også hørt at visse campingvogne ikke har plads i gas kassen da
letvægtere er højere. Er det rigtigt ?

Er der nogen der ved om der er tilbud på disse lette flasker ? og hvor ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Pedersen

Dato : 09-06-02 21:57

> Hvorfor skal ombytning til disse lette gasflasker være ensbetydende med
> at man skal have mindst 500, kr op af lommen

Fordi det er en meget dyre flaske, du skal jo også af med penge når du
bytter bil eller CV

> Jeg har også hørt at visse campingvogne ikke har plads i gas kassen da
> letvægtere er højere. Er det rigtigt ?

Ja den er lidt højere, men den fås også i en lille 6 kgs udgave.

Jan
--
http://www.cuk.dk/
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Langgaard

Dato : 12-06-02 09:41

Hej

Problemer med de sk... alugasflasker, tag dog en alm 6kg med på rejsen, og
byt den (hvis det bliver nødvendigt) en gang mere !

Er der ikke noget med at hvis man skal transportere den samme mængde gas i
aluflasker og i almindelige flasker, så bliver vægten inc. flasker det
samme!!!!!

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : Knud Pedersen

Dato : 13-06-02 07:41

Vil du ikke også gerne score kassen!!!

Fra : PHK

Dato : 13-06-02 07:59

"Knud Pedersen" <mkp@os.dk> skrev i en meddelelse
> Vil du ikke også gerne score kassen!!!

Skriv venligst under det du svarer på og at slette overflødig tekst. Se
www.usenet.dk/netikette. Det gør dine breve mere overskuelig og flere gider
læse dem.

--
_
|_|

Fra : Gert Petersen

Dato : 14-06-02 15:46

"bangco" <bangco.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor skal ombytning til disse lette gasflasker være ensbetydende med
> at man skal have mindst 500, kr op af lommen

I denne wekend kan man få byttet sin 5-6 eller 11kg, om til en 10kg
letvægtsflaske hos BP i Randers for 248,- + gas.

Mvh.

Gert

Fra : Palle Christensen

Dato : 15-06-02 19:54

> I denne wekend kan man få byttet sin 5-6 eller 11kg, om til en 10kg
> letvægtsflaske hos BP i Randers for 248,- + gas.

Og 199,- +gas hos Odense Caravan.

Hilsen Palle