Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jeg kan ikke hitte ud af det
Fra : Jacob Olsen

Dato : 09-06-02 19:17

sorry men 2 spørgsmål mere...

1. Hvilket lageringsmedie til kameraet ville være at foretrække, og hvorfor
??

2. Hvordan fungerer canon´s modelrække.. fx

PowerShot A10
PowerShot A20
PowerShot A30
PowerShot A40
PowerShot A50

Er A50 ikke en gammel model ??, og A40 skulle være helt ny ? eller er det
også gammelt.. hvorfor går de så ned i tal ??

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 09-06-02 20:58

> 1. Hvilket lageringsmedie til kameraet ville være at foretrække, og
hvorfor
> ??

Det er ligemeget tror jeg. Men det er selvfølgeligt rart, hvis man kan bruge
kortene andre steder, eller hvis man evt. køber nyt digitalt kamera.

> [...]
>
> Er A50 ikke en gammel model ??, og A40 skulle være helt ny ? eller er det
> også gammelt.. hvorfor går de så ned i tal ??

Ja, A50 er vist en gammel model. Ellers gælder der at A10/20 er næsten ens
med hhv. 1,3/2,1 Mpix, og A30/40 er de nye modeller af A10/20 som bla. kan
optage små videoklip. Var det ok?

mvh Frank

Fra : Erik

Dato : 09-06-02 22:16

> 1. Hvilket lageringsmedie til kameraet ville være at foretrække, og
hvorfor

CF-kort, fordi det er det mest almindelige.

Mvh
Erik

Fra : MICHAEL VOSS

Dato : 10-06-02 01:23

Hejson

Hvorfor er mine fingre ikke lige lange, prøv dog at læse på Canons
hjemmeside.

Med væmmelig hilsen Michael

Fra : emj

Dato : 10-06-02 05:27

Jacob Olsen skrev i <3d039b00$0$8943$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>1. Hvilket lageringsmedie til kameraet ville være at foretrække, og hvorfor

Om det er Smartmedia eller Flashcard er underordnet.
Hilsen emj
--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/