Måske OT: Hvad stå PHP for
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 09-06-02 12:56

Det kan godt være at dette spærgsmål er banalt og helt sikkert også OT.
Hvad hvad i hule stå PHP for.

Mvh

Allan Bach

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 09-06-02 13:06

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hvad i hule stå PHP for.

Ohhh hvad man dog ikke kan finde i den manual

http://dk.php.net/manual/en/faq.general.php#faq.general.acronym

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 09-06-02 16:28

> Ohhh hvad man dog ikke kan finde i den manual
>
> http://dk.php.net/manual/en/faq.general.php#faq.general.acronym

Hvis jeg da bar var klar over at der fandtes en sådan manual.

Men tak for hjælpen

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 09-06-02 19:38

> Hvis jeg da bar var klar over at der fandtes en sådan manual.

Nååeh, men så fik jeg jo også vist dig et godt sted at bruge/læse, når man
koder i php

> Men tak for hjælpen

Det var så lidt.

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-06-02 13:07

Allan Schuster Bach wrote:
> Det kan godt være at dette spærgsmål er banalt og helt sikkert
> også OT. Hvad hvad i hule stå PHP for.

Iflg. http://www.cknow.com/ckinfo/acro_p/php_1.shtml

PHP Hypertext Preprocessor (Personal Home Page)

--
Lars

Ret nogle af OutlookExpress' fejl
OE-QuoteFix - http://jump.to/oblivion

Fra : Sparre

Dato : 09-06-02 13:10

PHP står oprindelig for "Personal Home Page Tools", men omtales idag som
"Hypertext Preprocessor"

Du kan læse meget mere om PHP's historie på supernørdens razor's
hjemmeside - http://www.razor.dk/php.historie.php

--
Christian Sparre

PS. Håber ikke jeg fornærmede dig der razor :)