Wanadoo SMTP fejl (LÆS MIG!!!)
Fra : Peter Larsen

Dato : 09-06-02 11:39

Account', Server: 'mail.wanadoo.dk', Protocol: SMTP, Server Response: '452
4.4.5 Insufficient disk space; try again later', Port: 25, Secure(SSL): No,
Server Error: 452, Error Number: 0x800CCC78

Postet for en ven...

Hvordan han skal kunne sende support hos wanadoo en besked, det ved jeg
ikke.. :)

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 09-06-02 11:41

"Peter Larsen" <mail@czar.dk> writes:

>Hvordan han skal kunne sende support hos wanadoo en besked, det ved jeg
>ikke.. :)

Jeg går ud fra, at man også kan ringe til supporten?

Mvh.
   Klaus.

Fra : UlleDulle

Dato : 09-06-02 18:26

www.hotmail.com eller www.sol.dk

Fra : \(8700\) Brian Mark ~

Dato : 10-06-02 14:54

Den fik jeg også - vrøvl med deres server - det forsvinder efter nogen
timer..

--
Mvh / Best Regards

Brian Mark Madsen