Andet multimedie
bentjuul 3670
tal til psp 7
Fra : Hirikili

Dato : 09-06-02 07:17

Hej ,er der ikke der ved hvor jeg kan hente tallene 0-9 ned til psp 7.
har selv forgæves søgt efter det i over 2 timer.

Fra : emj

Dato : 09-06-02 09:06

Hirikili skrev i <3d02f2c8$0$250$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Hej ,er der ikke der ved hvor jeg kan hente tallene 0-9 ned til psp 7.
>har selv forgæves søgt efter det i over 2 timer.

Hvad mener du med at "hente tal ned"?

Hvis du vil skrive tal på et billede, klikker du på A i
værktøjsbjælken. Så får du mulighed for at skrive alle skrifttegn.
Hilsen emj

--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : ha

Dato : 09-06-02 09:07

> Hej ,er der ikke der ved hvor jeg kan hente tallene 0-9 ned til psp 7.
> har selv forgæves søgt efter det i over 2 timer.

Tallene 0 - 9 ? Hvad mener du?

mvh
ha

Fra : Hirikili

Dato : 09-06-02 14:55

--
Hirikili.
"ha" <not-me@dot.com> skrev i en meddelelse

> Tallene 0 - 9 ? Hvad mener du?
>
> mvh
> ha
Undskyld ,det jeg søger er tallene som Tubes ,

Fra : emj

Dato : 09-06-02 16:11

Hirikili skrev i <advmn1$prl$1@sunsite.dk>:

>Undskyld ,det jeg søger er tallene som Tubes

Prøv at søge på Google med "PSP tubes". Der er tonsvis af tuber på
nettet.
Hilsen emj