edderkoppe bid
Fra : Michael Kristiansen

Dato : 09-06-02 00:08

Hej
Jeg skulle fjerne en edderkop, i dag da jeg lukket hånden om den bed den mig
???
Er det farligt, mærkes som et bid fra en hestebremse !!!

MVH
Michael K. Kristiansen
mkk@newmail.dk
ICQ 9627237

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-02 00:22

"Michael Kristiansen" <m.k.k@mail.dk> wrote in message
> [...]
mig
> ???
> Er det farligt, mærkes som et bid fra en hestebremse !!!

En edderkop i DK ??? hvor stor var den ? hvordan så den ud???

HJæææææælp

Fra : Michael Kristiansen

Dato : 09-06-02 09:14

> mig

En edderkop i DK ??? Ja
hvor stor var den ? som hulet i en 2 kr. + ben
hvordan så den ud??? Den var lille og sort, med mange ben !!! ( havde ikke
rigtigt lyst til at jagte den, efter den havde bidt mig )

> HJæææææælp

Mvh
Michael

Ps.kan ikke mærke noget idag
Takker for svarene

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-06-02 03:05

Michael Kristiansen wrote:
> Hej
> Jeg skulle fjerne en edderkop, i dag da jeg lukket hånden om den bed den mig
> ???
> Er det farligt, mærkes som et bid fra en hestebremse !!!

Hvis du spørger Peter Parker, kan det have sine fordele (har lige set
den nye edderkop-film), men ellers skulle der vist ikke ske noget. Vi
har ikke fritlevende giftedderkopper, der er farlige for mennesker,
herhjemme.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 09-06-02 08:41

Hej

Det har jeg også oplevet engang jeg klippede hæk. Mærket kløede og var ømt i
mange dage - og det var en edderkop!

VH Birgitte

Fra : bep

Dato : 12-06-02 22:39

http://www.kandu.dk/

Fra : bep

Dato : 12-06-02 22:45

> [...]
den mig
> ???
> Er det farligt, mærkes som et bid fra en hestebremse !!!

Hje Michael.

Jeg troede heller ikke det var muligt i lille danmark men for ca. 3 uger
siden skete det også for mig, Vi sad ved bål i haven og noget stak/bed
mig oppe i buksebenet.Jeg "kløede" på det og da jeg senere tog mine
cowboybukser af, sad der en mast edderkop på mit ben på det sted.Jeg fik
3 røde stikmærker svarrende til myggestik x2. i ca. 1 uge.Så nu ved vi
altså det. Bep.

http://www.kandu.dk/