Red Bull
Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 08-06-02 19:00

Er der nogen, der af energidrikken Red Bull har fået større bivirkninger,
evt i mange dage efter?

VH Birgitte

PS Det ser ud, som om mit første indlæg gik tabt!

Fra : HALLUM

Dato : 09-06-02 08:02

"Birgitte Abkjær" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der af energidrikken Red Bull har fået større bivirkninger,
> evt i mange dage efter?
>
> VH Birgitte

Det kan sagtens give lidt hård mave - men
det går hurtigt over igen ved ophør med drikken.

mvh. Hallum

Fra : Thomas

Dato : 18-06-02 07:42

Er altså ikke værre end at drikke en stærk kop kaffe rent koffeinmessigt.
Har aldrig haft problemer med det andet end lidt i maven pga det
sukkerindholdet.