Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ACDSee plug-in
Fra : Christopher Tracy

Dato : 08-06-02 14:49

Hej

Jeg skal et bruge et plug-in, til mit digital kamera (Sony DSC-F1), til
ACDSee 4.0, så jeg kan bruge ACDSee til at downloade billeder fra kameraet,
jeg har kigget på denne URL ;
http://www.acdsystems.com/English/Products/Plugins/index.htm men ved ikke
rigtigt hvad det er jeg skal bruge, så jeg håber der er en der kan hjælpe.

Grunden til at jeg vil bruge ACDSee (eller hvis der er én der kan anbefale
et ander SW) er at jeg synes det program der er med kameraet, ikke er helt
optimalt.

Skal måske lige sige at jeg kører Win2K.

Tak på forhånd
/C.T.

Fra : Erik

Dato : 08-06-02 19:47

Christopher Tracy <goldartist@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:JVnM8.25344$N46.976733@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Jeg skal et bruge et plug-in, til mit digital kamera (Sony DSC-F1), til
> ACDSee 4.0, så jeg kan bruge ACDSee til at downloade billeder fra
kameraet,

Det er under installeringen af ACDSee at du får mulighed for at vælge tools
til
forskellige kameraer, prøv at installere igen, men hent først den nyeste
version.

> Grunden til at jeg vil bruge ACDSee (eller hvis der er én der kan anbefale
> et ander SW) er at jeg synes det program der er med kameraet, ikke er helt
> optimalt.

Køb en kortlæser, så behøver du ingen specielle programmer.

Mvh
Erik

Fra : Christopher Tracy

Dato : 09-06-02 12:38

Hej

> [...]
tools
> til
> forskellige kameraer, prøv at installere igen, men hent først den nyeste

Det har nu prøvet, men der er selvfølgelig ikke understøttelse af af det
kamera jeg har

> Køb en kortlæser, så behøver du ingen specielle programmer.

Ja den løsning er der fler' der har givet, men den kan jeg ikke bruge da der
ikke er et "udtageligt" i kameraet.

/C.T.

Fra : dion

Dato : 09-06-02 21:01

Har du installeret Sony's USB.sys, altså den usb-driver som sætter
windows2000 istand til at se dit kamera som et nyt drev i windows explorer?

Fra det øjeblik det er iorden vil også ACDsee have direkte adgang til de
billeder som ligger i dit kamera.

På XP er driveren på forhånd indbygget i windows.