Fidus til campingvognen
Fra : Dan Andersen

Dato : 08-06-02 12:40

Hvorfor bruge 100 kr på 1 liter toiletvæske hos campingforhandleren, når man
kan købe 2,5 liter hos materialisten for en rund 50´er.
Den er ligeså drøj - og husk:
Jo mere man sparer - jo mere kan man bruge
Rigtig god ferie

Mvh. Dan Andersen

Fra : Janne Madsen

Dato : 08-06-02 21:49

> Hvorfor bruge 100 kr på 1 liter toiletvæske hos campingforhandleren, når
man
> kan købe 2,5 liter hos materialisten for en rund 50´er.

Fordi den til 100 kr (mindre hvis du køber med rabat) lugter bedre. Jeg har
2 ltr. i skuret fra Matas du godt må købe.
Til dem med tastaturkløe, Dette er ikke en salgsannonce der skal henvises
til marked fritid eller hvad ved jeg men blot en vending jeg bruger. fut
fut.
Ellers har du ret det er unægteligt billigere og camperer man året rundt kan
det godt blive til en hvis besparelse
Med venlig hilsen
Lennart

Fra : Jan Frøslev

Dato : 09-06-02 07:35

Hej Dan

Hvad er navnet?

MVH
Jan Frøslev

Fra : Dan Andersen

Dato : 10-06-02 13:45

"Jan Frøslev" <guffer_eu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Dan

> [...]

Hvad mener du?? Du går bare ind i forretningen og beder om toiletvæske - de
findes i 2½´s dunke.

Mvh. Dan Andersen

Fra : Tommy Hansen

Dato : 09-06-02 08:03

Jeg har også prøvet nogle af de billige produkter - også Matas, men de lever
ikke op til det de lover.
Den bedste jeg har prøvet er den blå fra Thetford. Den bruger turistbusser
m.m. og den kan købes i Tyskland eller hos http://www.hks-camping.dk

Den er utrolig drøj og effektiv - selv efter lang tid i beholderen.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : Dan Andersen

Dato : 10-06-02 13:44

"Tommy Hansen" <tommy.hansen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Om campinglivet...
>
> Det er MATAS´s da også. Og det er sandelig ikke korrekt, at den ikke lever
op til det den lover, hvad det så end er. Jeg har prøvet begge og kan
faktisk ikke lugte forskel - for det er vel her forskellen ligger! Og så i
rengøringen af toilettet - men det har jo intet med toiletvæsken at gøre,
vel..?

Fra : Tommy Hansen

Dato : 10-06-02 16:38

> [...]
> rengøringen af toilettet - men det har jo intet med toiletvæsken at gøre,

Jamen, kære ven.
Rolig nu. Jeg skriver bare hvad mine erfaringer med Matas væske og den blå
Thetford væske er.
Jeg har som jeg også skriver prøvet begge.
Som du skriver så rigtigt: så er lugt, bundfældning i tanken m.m. der gør
forskellen og der vinder Thetford blå væske stort.
Thetford blå og deres grønne må ikke sammenlignes. Den blå er meget bedre.
Hvor har du fået købt den blå Thetford væske og til hvilken pris ?

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : Kim

Dato : 10-06-02 20:25

Jeg tænker... Hvad er forskellen på den Blå og den Grønne Therfort, er der
nogle der ved det. Er det kun prisen til forskel ?
Kim...

Fra : Tommy Hansen

Dato : 10-06-02 21:43

"Kim" <kim.jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tænker... Hvad er forskellen på den Blå og den Grønne Therfort, er der
> nogle der ved det. Er det kun prisen til forskel ?
> Kim...

Helt konkret ved jeg ikke forskellen, men den blå er meget mere effektiv.
Jeg fik tippet af en turistbuschauffør som fortalte at deres erfaringer
viste at den er den mest effektive.
Det er egentlig mærkeligt at den ikke forhandles herhjemme hos alm.
forhandlere, men dog hos HKS-Camping på postordre.
I Tyskland sælges den alle steder. Er der nogen der ved hvorfor danske
forhandlere ikke sælger den ?

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...