Ændre Tæller
Fra : Cableguy

Dato : 10-02-01 12:33

I Frontpage kan man ændre tællerens start position, men det virker ikke hos
mig, hvorfor?
Den eneste måde jeg kan ændre den på er ved at slette den og uploade,
tilføje den igen, uploade og så klikke ind på siden, de antal gange, til det
passer med antal besøg jeg vil have der skal stå.

Hilsen Per

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-02-01 13:54

"Cableguy" <shakespeare@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gange, til det
> passer med antal besøg jeg vil have der skal stå.

Har din udbyder FrontPage 2000 extensions på serveren? Uden dette
kan du ikke uploade med FrontPages tæller.

Link?

--
ahw

Fra : Cableguy

Dato : 10-02-01 14:07

Min udbyder har FrontPage extensions på serveren, men hvilken version, ved
jeg ikke. Tælleren virker også som den skal, men man kan bare ikke ændre
den.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-02-01 14:16

> [...]
version, ved
> jeg ikke. Tælleren virker også som den skal, men man kan bare

Hvis din udbyder anvender en version af FP-extension, som har at
gøre med Ready to Run, så er der en fejl i produktet.

Du kan forsøge om følgende løser problemet:

Et problem kunne meget vel være at din counter-fil ikke er blevet
oprettet på serveren. Det er desværre en fejl i Ready to Run's
FrontPage-implementation til serveren.
Du kan dog løse problemet ved at bede FrontPage om at oprette en
counter-fil til dig - følg blot denne vejledning:

1. åbn dit web direkte på FrontPage-serveren:

"File" - "Open FrontPage Web" - vælg dit web
(www.dinudbydersweb.dk/brugernavn) - indtast brugernavn og password

2. åbn den homepage-fil, der indeholder en counter, i editoren:

Dobbeltklik på filen i FrontPage Explorer-vinduet

3. Editoren er nu åbnet. Gå ind i indstillingerne for counteren:

Højreklik på counteren - "FrontPage Component Properties"

4. Sæt et hak i feltet "Reset Counter to", tryk "OK", og gem på
serveren:

"File" - "Save"

5. Problemet skulle være løst nu.

Med andre ord: åbn din hjemmeside direkte via serveren, og ændr
tælleren dér.

Prøv at komme med et link, så vi kan se, hvad det er der går galt!

--

ahw

Fra : Cableguy

Dato : 10-02-01 14:35

Jeg siger mange tak. Jeg vender tilbage hvis det ikke virker.
Hilsen Per

Fra : Cableguy

Dato : 10-02-01 15:00

Jeg siger mange gange tak for servicen og det virker.
mvh. Per Hansen

Fra : John Frandsen

Dato : 10-02-01 14:39

"Cableguy" <shakespeare@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> I Frontpage kan man ændre tællerens start position, men det virker
ikke hos
> mig, hvorfor?

Hvis du mener at sætte tælleren til at vise et bestemt tal, så kan det
kun gøres online.

--
mvh/regards John

Kom og tilmeld dit link på vores gratis Link-sider
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461 (u. pop-up)
http://go.to/agersoft (m. pop-up)

Fra : Cableguy

Dato : 10-02-01 16:34

Ja, det fandt jeg ud af, men ellers tak for oplysningen.
Hilsen Per