Andet multimedie
bentjuul 3670
Lær Paint shop pro.
Fra : Alice Nielsen

Dato : 10-02-01 12:16

Hej gruppe.

Vi har haft tekniske problemer på vores side om Paint shop pro, som nu ser
ud til at være løst.

Man kan nu igen tilmelde sig på vores mailingsliste på følgende adresse.

http://home19.inet.tele.dk/egeskov/index.htm

hvor man laver mere avancerede opgaver.
Du kan læse mere på vores hjemmeside
http://home19.inet.tele.dk/egeskov/index.htm

VH
Alice

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-02-01 14:32

Og da det er 100 % non kommercielt, må jeg godt tilføje:

Det er skide godt!!!

(men man får lidt mange mails....)

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Alice Nielsen <c.h.stenkunst@image.dk> skrev i en

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-02-01 14:55

On Sat, 10 Feb 2001 14:32:20 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<milux@image.dk> wrote:

>Det er skide godt!!!
Nemlig! Alice & Alma har lavet et kanon stykke arbejde. Men mon ikke
de udgiver det bagefter?
>(men man får lidt mange mails....)
"lidt"?

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : N/A

Dato : 10-02-01 17:00

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-02-01 17:00

> Peter Loumann <pelo@mail1.stofanet.dk> skrev

> Tak også til dig Peter ..........Det er lige før du kan få mig til at
rødme
> .
> MHT. at udgive det bagefter .........Nej, det har nu ikke været i vores
> tanker ( Hmmm, måske alligevel ikke så tosset ) Men vi kan sikkert
godt
> finde på at lave efterfølgende lektioner af lidt højere sværhedsgrad- Hvis
> der er interesse for det

Mon ikke der er det med det store antal deltagere I har fået på en uge!? Jeg
skal lige igenne de første lektioner, så er jeg nok frisk på mere!

> Alice

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : emj

Dato : 10-02-01 18:09

Michael Lund Sørensen skrev i
<lCdh6.28081$fa3.1756289@news010.worldonline.dk>:
>Mon ikke der er det med det store antal deltagere I har fået på en uge!? Jeg
>skal lige igenne de første lektioner, så er jeg nok frisk på mere!

kan I ikke henlægge jeres private skriverier til egne postkasser? Jeg
synes ikke, de hører til her i de mængder.
Hilsen emj