Killinger med springkraft... :-)
Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-06-02 00:15

Hej alle

Mens jeg ledte på nettet efter et billede af en siameser med knæk på halen
til Henrik - jeg fandt nu ikke nogen - faldt jeg over de her billeder.

http://www.ingrid-2000.de/Katzen/kurzhaar/siam-gal.html

Nederst er der nogle billeder af "flyvende" killinger, som bare er helt
pragtfulde. Årh, hvem der havde fanget sine misser med kameraet i de
situationer dengang... *suk*
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-06-02 10:12

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@mac.com> writes:

> Hej alle
>
> Mens jeg ledte på nettet efter et billede af en siameser med knæk på halen
> til Henrik - jeg fandt nu ikke nogen - faldt jeg over de her billeder.

Æv, men tak for den ulejlighed du har haft for min skyld..*spin*

Gang i dem da..;-D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-06-02 11:32

in article m3it4up22d.fsf@henrik.misbams.adsl.dk, Henrik Pedersen at
misbams-meow@edb.dk wrote on 08/06/02 11:11:

> Æv, men tak for den ulejlighed du har haft for min skyld..*spin*

Hm - når sandheden skal frem, så har jeg en malet illustration til legenden
om de badende prinsesser. Men jeg har ikke været sikker på, at kunstneren
ikke havde taget sig "kunstneriske friheder" - altså at det faktisk ser
sådan ud, så jeg har ikke brugt den. Jeg har nemlig heller ikke selv set en
"knækhale", nok fordi man har prøvet at avle det væk. Jeg fandt nogle
billeder, hvor jeg tænkte, at det _kunne_ være det. På den anden side kunne
det bare være måden katten holdt halen, da billedet blev taget... så jeg
opgav til sidst. Tiden var nu ikke helt spildt, for jeg fandt en masse andre
fine billeder

Nå men den illustration.. med forbehold for den kunstneriske frihed

http://www.geocities.com/ann_rudbeck/Legender/Legender.jpg

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-06-02 13:37

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@mac.com> writes:

> Nå men den illustration.. med forbehold for den kunstneriske frihed
>
> http://www.geocities.com/ann_rudbeck/Legender/Legender.jpg

Nå ja nu blev jeg ellers lige så glad..
Men pænt billede som i stil passer fint til resten af din
hjemmeside..

Fra : Kate

Dato : 08-06-02 14:36

Hehe, der er da godt nok gang i de killinger

Kate

Fra : Trine Piltoft

Dato : 08-06-02 16:19

> Nederst er der nogle billeder af "flyvende" killinger, som bare er
> helt
> pragtfulde. Årh, hvem der havde fanget sine misser med kameraet i de
> situationer dengang... *suk*

Ja, det kamera er aldrig hvor man skal bruge det i sådanne sitationer,
men denne fotograf var åbenbart dygtigere/heldigere end jeg plejer at
være *ggg*.
Herlige billeder er det ihvertfald - tak fordi du sendte linket.

Hilsen Trine P.