Forskelligt billede på tv og skærm??
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 07-06-02 22:58

Er det muligt at arbejde med fx email på computer skærmen mens der kører
divx på tv'et?? Jeg kan sagtens få samme billede på de 2 med nview, men er
det andet muligt??
Jeg har et GF4 Ti4200.
På forhånd tak.
Mvh.
Christian

Fra : JRS

Dato : 10-06-02 13:47

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> divx på tv'et?? Jeg kan sagtens få samme billede på de 2 med nview, men er

Yes det er muligt ..
Kører selv med GF4mx ..
nView er sat til Klon med tv som secondary ..
under "yderligere egenskaber" under Geforce4 tabbet , >>
overlay-styringsenheder >> styringsenheder til videospejling >> enheder i
fuld skærm = sekundær skærm >> sæt fluben ved Tillad driver at vælge fuld
skærm ..

Så virker det ved mig .. Du skal bare huske at ha video vinduet fremme på
desktoppen .. hvis du minimerer vinduet fryser billedet på tv'et ..

MVH
JRS