Bredt kabinet - Hvilket og hvor?
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-02 18:48

Hej gutter og gutinder!

Jeg søger efter navnet/navne eller links til kabinetter der er rimelige
bredde.

Jeg tænker på kabinetter der og over de 22-23 cm brede.

Håber nogen ka hjælpe

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 07-06-02 20:55

fgd <dfgdfg> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d00f1af$0$23812$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Codegen laver et serverkabinet der har den bredde du efterlyser.Du skal
regne med at PSU og kabinetblæsere er af en ussel kvalitet,men med den pris
den sælges til ca.500 kr kan der godt blive plads i budgettet til lidt
casemodding,
Det har nr 9000-1 og kan købes hos de fleste EDB forhandlere.

Mvh. Finn

Fra : Andy

Dato : 08-06-02 03:33

> [...]
pris
> den sælges til ca.500 kr kan der godt blive plads i budgettet til lidt

Blæserne larmer og er af typen som slides ret hurtigt... PSUen har dog
overrasket mig positivt... Den er *fuldstændig lydløs*... Jeg var faktisk
sikker på at den var defekt første gang jeg tændte for den, lige indtil der
kom billede på skærmen... Desuden er den meget stabil med minimale
udsving...