USB front i kabinettet, hvordan??
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 07-06-02 18:32

Jeg har lige fået nyt kabinet, et Codegen 601B, det har bl.a 2 USB stik i
fronten, hvordan slutter jeg dem til motherboardet??
Mit motherboard er et Soltek SL75-DRV2.
På mother boardet er stikkene til USB med 2x8 pins, og til hvert af stikkene
i kabinettet er der en ledning med 1x5 pins. Hvordan tilslutter jeg dem??
På forhånd tak.
Mvh.
Christian

Fra : Cassandra

Dato : 07-06-02 19:05

> På mother boardet er stikkene til USB med 2x8 pins, og til hvert af
stikkene
> i kabinettet er der en ledning med 1x5 pins. Hvordan tilslutter jeg dem??

Hvis dit bundkort understøtter flere end 2 USB porte
så vil det mest nærliggende nok være at kigge i din brugsforvirring

Mvh
"C@ss"