haster.....jumfruhummer søges.......i kbh ~
Fra : Sigurd Jakobsen

Dato : 07-06-02 17:07

Hejsa
er der nogen der ved hvor man kan købe hele jumfruhummere i kbh området ?
skal bruge dem senest lørdag formiddag......

på forhånd tak og mvh
Sigurd
Albertslund

Fra : rasmus carlsen

Dato : 07-06-02 23:20

"Sigurd Jakobsen" <Sigurd@aub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogen der ved hvor man kan købe hele jumfruhummere i kbh området ?
> skal bruge dem senest lørdag formiddag......

stå tidligt op og kør på fisketorvet ... altså der, hvor man handler med
fisk og der, hvor man kan gå i biffen. Jeg husker ikke adressen men den må
du vel kunne finde. Du skal være der tidligt - men hvis du ikke lige ser
dette klokken 05.30 skal du være heldig for at finde hvad du søger. Ring evt
derud til en af standene ...
ras

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 08-06-02 04:15

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse...

> stå tidligt op og kør på fisketorvet ... altså der, hvor man handler
> med fisk og der, hvor man kan gå i biffen. Jeg husker ikke adressen ..

Fisketorvet ved Kalvebod Brygge eksisterer ikke mere, det er flyttet ud
omkring ved Nordhavnen (inden Svanemølleværket), nærmere bestemt,
Kattegatvej 67.

: :
: :
--

Mvh.
Peter W. Bosse

»Som der i en stor Forsending af Sild er en yderste Række, der er
fortrykket og forkommen, som ved Frugts Indpakning de Exemplarer, der
ligge yderst blive stødte og forulykkede: saaledes er der ogsaa i hver
Generation nogle Mennesker, som ligge yderst og lide ved Indpakningen,
der kun værner om dem, som ligge i Midten.«
-Søren Kierkegaard

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 08-06-02 04:15

"Sigurd Jakobsen" <Sigurd@aub.dk> skrev i en meddelelse...

> er der nogen der ved hvor man kan købe hele jumfruhummere i kbh
> området ? skal bruge dem senest lørdag formiddag......

Prøv evt. Fiskehuset, Højbro Plads 19, Kbh K, tel. 33 33 37 62

: :
: :

--
Mvh.