Mobil _ Thailand.
Fra : Coppi

Dato : 06-06-02 20:21

Hej.

Der har været et par spørgsmål om mobilpriser fra Thailand.

Jeg kan kun sige : ring og skriv endelig SMS`s, det er ganske gratis.

Vi var af sted io januar og har stadig ingen regning fået.

Jeg udsteder dog ingen garantier.

coppi

Fra : jesper

Dato : 07-06-02 13:05

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan kun sige : ring og skriv endelig SMS`s, det er ganske gratis.
>
> Vi var af sted io januar og har stadig ingen regning fået.

Det kan jeg godt forstå, Jeg har faktisk været udsat for det samme fra
Tyskland, Der gik over 11 måneder inden regningen kom. Jeg har mobil hos TDC
og ved at de har meget bøvl med deresa regnskaber til folk. Så man skal ikke
så langt væk. Jeg troede også det var billigt.
jesper

Fra : Coppi

Dato : 07-06-02 20:44

"Hej Jesper.

Ja øh, jeg har også TDC, så jeg skal nok skrive igen, hvis der dukker en
regning op eller når.

Jeg har da ellers altid fået regningen ganske kort tid efter, selv helt fra
Bali.

coppi

Fra : lars nielsen

Dato : 19-06-02 23:59

hej Coppi
Jeg forstår at du har været på bali,jeg skal dertil i november med rygsæk.Er
der nogle steder du vil anbefale?
Pinki