Compaq Presario 724
Fra : Jakob M. Frederiksen

Dato : 06-06-02 20:35

Er denne maskine en ok bærbar at købe, eller er det noget skidt man skal
holde sig fra?

Og hvor længe holder batteriet egentlig ?

--
Jakob M. Frederiksen

Fra : Michael Petersen

Dato : 06-06-02 20:43

Jakob M. Frederiksen wrote:
> Er denne maskine en ok bærbar at købe, eller er det noget skidt man
> skal holde sig fra?

Min erfaring er at compaq Presario er noget man skal holde sig langt væk
fra. Af deres notebooks er Armada serien dog god men noget dyere.

> Og hvor længe holder batteriet egentlig ?

kommer meget an på brugen af maskinen

Fujitsu siemens har jeg til gengæld gode erfaringer med
samme prislag og størrelse som scumpaq'en
http://www.edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464717893

Michael

--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Jakob M. Frederiksen

Dato : 07-06-02 13:16

Ok, hvad så med Asus bærbare. Nogen der har efraing med disse?

--
Jakob M. Frederiksen

Fra : Jakob M. Frederiksen

Dato : 07-06-02 13:25

Og nu jeg er igang, kan jeg ligesågodt også spørge om en Amitech FreeNote
4401. Det er lige dem jeg har i kikkerten.