Macintosh 21" Color Display på PC?
Fra : Eliasen

Dato : 06-06-02 11:37

Jeg håber jeg har gjort tingene rigtigt i mit forsøg på at X-poste dette
indlæg til dk.edb.hardware.skaerm

Jeg har "arvet" en subj. og vil høre om jeg kan få den til at køre på min
PC. Der sidder et GeForce2 GTS/GeForce2 Pro i maskinen. Jeg _har_ forsøgt at
få det til at fungere, men der kom bare vertikale streger på skærmen (dog
kunne det ses, at det var det rigtige billede der blev sendt til skærmen).

Mellem Mac-kablet og skærmkortets stik sidder der det gender-stik Apple
siger der skal benyttes for at komme til VGA.

På forhånd tak for hjælpen

--
Eliasen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-06-02 16:22

Eliasen wrote:

> [...]
> kunne det ses, at det var det rigtige billede der blev sendt til skærmen).

Der er formodentlig tale om en fast frekvens skærm, så det er et
spørgsmål om at få PC'ens skærmkort til at levere en frekvens skærmen
kan arbejde med. Hvis du søger lidt på nettet vil du finde andre som har
prøvet på det samme som dig og også firmaer der laver konverteringsbokse.

Mvh

Bruno

Fra : Ulrik

Dato : 09-06-02 21:56

"Eliasen" <eliasen@_REMOVE_mail1.stofanet.dk> wrote in message
(klip)
> [...]
>
> Mellem Mac-kablet og skærmkortets stik sidder der det gender-stik Apple
> siger der skal benyttes for at komme til VGA.
Prøv at købe en ny adapter (det du kalder et gender-stik). Computer City har
gerne den slags og de har jo returret, så hvis den heller ikke virker, kan
du bare returnere den.

Mvh, Ulrik

Fra : Eliasen

Dato : 10-06-02 06:03

"Ulrik" <vondahe@usa.com> wrote in message
> [...]
har
> gerne den slags og de har jo returret, så hvis den heller ikke virker, kan

Det var selvfølgelig en mulighed. Vil blive forsøgt! :)