RealMagic Xcard ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 05-06-02 22:08

Hej!

Er der nogen der ved hvor RealMagic Xcard kan købes henne i DK ??

/Brian

Fra : Benjamin Andersen

Dato : 05-06-02 22:15

On Wed, 05 Jun 2002 23:07:37 +0200, Brian Ipsen <spammers@nowhere.net>
wrote:

>Hej!
>
> Er der nogen der ved hvor RealMagic Xcard kan købes henne i DK ??

Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide. Jeg har sendt en mail
til Sigma Designs og spurgt om det samme, men de har endnu ikke
svaret...

--
Benjamin

Fra : Mythos

Dato : 05-06-02 23:05

"Brian Ipsen" <spammers@nowhere.net> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Er der nogen der ved hvor RealMagic Xcard kan købes henne i DK ??
>
> /Brian

Uden at påstå noget, så tror jeg ikke det kan købes her hjemme. Efter denne
side http://www.sigmadesigns.com/sales/sales_offices.htm så er der ikke
noget i Danmark.

Kim Larsen

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 06-06-02 11:24

Hvis du er interesseret, kan vi evt begge to bestille et kort hver.....så er
det jo kun halv porto!!

/jonas

Mail mig på j@edb.dk Hvis du er interesseret.....Og hvis der er andre der er
interserret drop mig en mail....Vi kan måske også få en bedre pris hvis vi
bestiller 5 eller 10 stk.

Fra : Brian Ipsen

Dato : 06-06-02 11:47

> Hvis du er interesseret, kan vi evt begge to bestille et kort hver.....så
er
> det jo kun halv porto!!

Jeg faldt over denne her:
DIMESO GmbH :: reseller ::
Rennbahnstr. 2
D-83043 Bad Aibling
GERMANY
Tel: +49.8061.92043
Fax: +49.8061.92066
info@dimeso.de
http://www.dimeso.de
Products available: NetStream 2000TV, NetStream 2000, REALmagic Xcard,
REALmagic Hollywood Plus

Der er reference til en onlineshop, hvor kortet koster ? 149,64 (incl. 16%
tysk moms) http://www.videodigital.org/english/index.html?main.htm

Man kan så spekulere på hvorfor den danske importør ikke vil hive Xcard ind
i sortimentet...

/Brian

Fra : JD

Dato : 06-06-02 12:09

Kig lige...
http://www.sigmadesigns.com/sales/europe.htm

Fra : Brian Ipsen

Dato : 06-06-02 14:49

> Kig lige...
> http://www.sigmadesigns.com/sales/europe.htm

Jeg ved det.... det var via den at jeg fandt siden i Tyskland (hvor prisen
er i Euro).

/Brian

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 06-06-02 12:19

Jeg har lige snakket med http://www.funware.dk/ som er danske forhandler af
sigmadesigns og Xcard vil KUN blive solgt online fra deres HP....Så mit
bedste bud er at købe det det i Tyskland!!

Jeg ringer til tyskland og chekker pris, leverings tid osv nu!

/jonas
www.jedb.dk

Fra : Brian Schelde

Dato : 06-06-02 13:44

"Brian Ipsen" <spammers@nowhere.net> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor RealMagic Xcard kan købes henne i DK ??
Aner det ikke, jeg bestilte mit i sigmadesigns onlineshop og har nu haft det
i en måneds tid, og det spiller bare. Man skal bare lige være opmærksom på
at hvis man vil bruge det til at afspille DivX med, så kan det "kun"
afspille DivX ver. 4.02 eller nyere og det må ikke være encodet med GMC. Så
hvis man har en masse DivX film liggende så kan man ikke afspille dem uden
at encode dem om.