IMDB
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-06-02 21:48

Er der nogen der har haft held med at tilføje en goof el.lign. i til IMDB?

Jeg har sendt nogle afsted, også på ret nye film, uden de er blevet
tilføjet.

Jesper

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 05-06-02 22:20

Jesper Nielsen skrev:

> Jeg har sendt nogle afsted, også på ret nye film, uden de
> er blevet tilføjet.

Jeg har korrigeret en del goofs, der fejlagtigt var blevet optaget, men
heller ingen af dem er blevet opdateret ...

--
Mvh. Peter
"Now son, you don't want to drink beer. That's for daddies and kids with

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-06-02 00:01

> Er der nogen der har haft held med at tilføje en goof el.lign. i til IMDB?

Jep. De havde stavet Ororo Munroe forkert. I ved, Storm fra x-men.

Det blev rettet.

> Jeg har sendt nogle afsted, også på ret nye film, uden de er blevet
> tilføjet.

Underligt. Det er godt nok lidt langhåret at trænge igennem med en
rettelse, hvilket holder de mere useriøse væk, men man skulle
tro, at de med den procedure, så ender med at lave tilføjelsen.

Måske vil de lige have lejlighed til at dobbelttjekke det. Min
rettelse drejede sig trods alt kun og en stave/tastefejl.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Casper

Dato : 06-06-02 07:44

On Wed, 5 Jun 2002 22:47:31 +0200, "Jesper Nielsen"
<jesniel@yahoo.com> wrote:

>Er der nogen der har haft held med at tilføje en goof el.lign. i til IMDB?

D. 11. september 2001 (World Trade Center) sendte jeg en opdatering
omkring produceren af "Frasier" som var ombord på det ene fly. Den
blev prompte tilføjet, ovenikøbet nøjagtig som jeg havde skrevet det,
dvs. ingen rettelser fra IMDB folkene... Så det virkede i hvert fald
sidste år

Casper

Fra : Lise

Dato : 06-06-02 11:53

Casper <caa@XXXindbakke.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:i11ufukt7v3lu4h4gh567634fmcr6sph27@4ax.com...

IMDB?

Jeg har tilføjet et goof til "Boys and Girls" fra 2000 - den kom også
rimelig hurtigt på..

--
Kig forbi!
http://www.cinemaonline.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-06-02 13:19

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com>
> Er der nogen der har haft held med at tilføje en goof el.lign. i til IMDB?
>
> Jeg har sendt nogle afsted, også på ret nye film, uden de er blevet
> tilføjet.

Det seneste, jeg tilføjede, var alle de oplysninger jeg kunne finde om
Natfilmfestivalen, og det blev (med visse ændringer, som tyder på,
at de selv har lavet research på det) optaget efter et par uger. Inden
april var festivalen ikke nævnt i deres events-katalog.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Morten DH

Dato : 06-06-02 17:31

Jesper Nielsen <jesniel@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cfe7907$0$74273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er der nogen der har haft held med at tilføje en goof el.lign. i til IMDB?
>
> Jeg har sendt nogle afsted, også på ret nye film, uden de er blevet
> tilføjet.

Har tilføjet både anmeldelser og en del under movie connections, som regel
for jeg inden for et par uger en bekræftigelse på at mine tilføjelser nu er
med; men har eenkelte gange aldrig hørt noget og så har jeg ikke rigtig
gidet gøre noget ved det...

Er jeg i øvrigt den eneste som savner lidt uddybende text under
movieconnections - nogen gange har jeg indtryk af folk bare taster "The
Matrix" ind under dette punkt bare fordi der er en computer med i filmen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-06-02 13:36

"Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk> wrote in message

> Er jeg i øvrigt den eneste som savner lidt uddybende text under
> movieconnections - nogen gange har jeg indtryk af folk bare taster "The
> Matrix" ind under dette punkt bare fordi der er en computer med i filmen

Nej det er du ikke den eneste der savner.
Sjovt du lige naevner Matrix for jeg kan se at den indeholder spoof af
the Matrix, og paa trods af at have gennemset begge film adskillige
gange aner jeg ikke hvad der hentydes til.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-06-02 13:38

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> writes:

> [...]
> the Matrix, og paa trods af at have gennemset begge film adskillige
> gange aner jeg ikke hvad der hentydes til.

Ummm.. Hvaffenenerdetligederindeholderspoofafthematrix.dk?
--
Peter B. Juul, o.-.o "En stærkt medvirkende Aarsag til Sprogets Forfald har
The RockBear. ((^)) vi her i Landet i en national Særegenhed, som jeg ikke

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 08-06-02 12:57

On 07 Jun 2002 14:38:19 +0200, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Hvaffenenerdetligederindeholderspoofafthematrix.dk

Du skal lige tjekke dine DNS servere, for jeg får en fejl når jeg prøver
at åbne din side!

:D

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 08-06-02 21:08

On Thu, 6 Jun 2002 18:31:21 +0200, "Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk> wrote:

>Er jeg i øvrigt den eneste som savner lidt uddybende text under
>movieconnections - nogen gange har jeg indtryk af folk bare taster "The
>Matrix" ind under dette punkt bare fordi der er en computer med i filmen

Jeg savner et idiotfilter på movie connections, så man ikke ser de
forbindelser som idioter har indsendt.

Se f.eks. http://uk.imdb.com/Mlinks?0120737, mindst 90% af det er
åbenlyst vrøvl.

--
Ask me for directions.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-06-02 21:22

On Sat, 08 Jun 2002 20:08:24 GMT, rorschak@mail1.stofanet.dk (Jesper
Lauridsen) wrote:

>Se f.eks. http://uk.imdb.com/Mlinks?0120737, mindst 90% af det er
>åbenlyst vrøvl.

Lige præcis "references/referenced in" på IMDB er nærmest blot en "har
lidt af det samme i sig som...", og ikke noget, man behøver at lægge
det store i. Men ja, det kan let udvande mere relevante henvisninger.

--
- Peter Brodersen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-06-02 21:41

> Jeg savner et idiotfilter på movie connections, så man ikke ser de
> forbindelser som idioter har indsendt.
>
> Se f.eks. http://uk.imdb.com/Mlinks?0120737, mindst 90% af det er
> åbenlyst vrøvl.

Det må man sige ja til. Det kan da ikke bruges til noget.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 09-06-02 13:29

> Se f.eks. http://uk.imdb.com/Mlinks?0120737, mindst 90% af det er
> åbenlyst vrøvl.

Jeg savner lidt nogle uddybende forklaringer. Jeg mener... jeg vil ikke på
forhånd afvise, at der rent faktisk ER en forbindelse mellem Ringenes herre
og Teletubbies, men lidt mere kød på den påstand kunne da nok være rart.

MVH
Jens

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 09-06-02 20:53

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
herre
> og Teletubbies, men lidt mere kød på den påstand kunne da nok være rart.

Den hæftede jeg mig også ved

Fra : Jeppe Møller

Dato : 06-06-02 21:28

Jeg sendte denne tagline ind til
Missing in Action 3
(bare ford den var sej!)
"I don't step on peoples toes. I break their necks!!"

Den kom med efter et par dage...
/Jeppe

Fra : ASKF

Dato : 07-06-02 11:21

Jesper Nielsen ytrede sig i
<3cfe7907$0$74273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> med dette:

>Er der nogen der har haft held med at tilføje en goof el.lign. i til IMDB?
>
>Jeg har sendt nogle afsted, også på ret nye film, uden de er blevet
>tilføjet.

Jeg har forsøgt at få den danske titel med under AKA for "Flåklypa Grand
Prix" <http://us.imdb.com/Details?0073000>, men den er ikke listet, den
dukker dog op når man laver en søgning på "Bjergkøbing Grand Prix" og
vil se alle 14 titler
<http://us.imdb.com/Tsearch?bjergkobing+grand+prix>
Allan Stig Kiilerich Frederiksen