Er der nogen der vil gi' lidt feedback på ~
Fra : JEL

Dato : 05-06-02 15:52

! It can happen to you (1/6-02)
Den korrekte titel er: "Chris Gardner - It Can Happen To You ( ANNA
Remix )". Versionen her er en 3 minutter radio-edit som er nedkogt af den
7:17 lange club-version. Stilen er Funky vokal house (jeg er ellers ikke til
cheesy musik, men det er åbenbart anderledes når man selv laver det, heh)
Der er nogle enkelte korte noisebursts indlagt et par gange for at sikre at
et evt label ka` komme først med den helt fulde version (det har jeg
desværre været nødt til at gøre da vi er 2 rettighedshavere på denne melodi)

Den ka' høres her: http://www.mymusic.dk/bands/jel/

grunden til jeg skriver her i gruppen, er for at høre hvordan melodiens
førstehåndsindtryk er fra forskellige kanter og om den, kort sagt, har en
fornuftig lyd.

--
jacob.

Fra : Kasper Aae

Dato : 05-06-02 18:54

On Wed, 5 Jun 2002 16:51:38 +0200, "JEL"
<Webmaster@annainthedark.zzn.com> wrote:

>grunden til jeg skriver her i gruppen, er for at høre hvordan melodiens
>førstehåndsindtryk er fra forskellige kanter og om den, kort sagt, har en
>fornuftig lyd.

Melodien er meget catchy, men jeg savner lidt fantasi i produktionen -
funky baslinie, lidt leg med beatet, etc. I bund og grund mangler der
groove-elementet....det der gør at man ikke kan sidde stille, eller i
hvert fald ikke kan lade være med at tappe lidt med foden.

Derudover kunne produktionen godt bruge lidt mastering/compression til
at gøre lyden bedre

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : JEL

Dato : 08-06-02 13:27

"Kasper Aae" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvert fald ikke kan lade være med at tappe lidt med foden.
>
> Derudover kunne produktionen godt bruge lidt mastering/compression til

Jeg glemte at sige at den version man streamer på nettet er 64 kbit og det
dræner desværre lydkvaliteten lidt.

Compression har jeg med vilje undladt for at få en stærk
bastromme/stortromme, men det ka' godt være det er en fejl at gøre i
radio-versioner. Det vil jeg lave nogle lydprøver omkring.

Tak fordi du lyttede, det sætter jeg pris på :)

jacob.