Pink Floyd
Fra : Nicolai

Dato : 05-06-02 15:17

Hej Gruppe.

Jeg leder efter navn, sted og andre oplysninger om en bestemt koncert med
Pink Floyd. Det eneste jeg ved, er at der er enormt meget lys med i den. Det
vrimler med lyseffekter, på scenen, foran, i luften og alt muligt. Lys
"UFO"'er. Er det kendetegnende ved alle Pink Floyd koncerter, eller er der
nogen der kender den?

Nicolai

Fra : Kim

Dato : 05-06-02 16:40

"Nicolai" <g-l-a-d@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vrimler med lyseffekter, på scenen, foran, i luften og alt muligt. Lys
> "UFO"'er. Er det kendetegnende ved alle Pink Floyd koncerter, eller er der

Nu skriver du "sted og andre oplysninger om en bestemt koncert".
Var koncerten i DK ?

På deres Pulse-Tour i 1994 havde de rigtig meget lys med.
Koncerten fra London Earls Court 20/10-1994 findes på video. Kan klart
anbefales.

Mvh Kim

Fra : Gizmoduck

Dato : 05-06-02 16:29

On Wed, 5 Jun 2002 16:39:54 +0100, "Kim" <kim.b@REMOVEmail.dk> wrote:

> [...]
>
>På deres Pulse-Tour i 1994 havde de rigtig meget lys med.
>Koncerten fra London Earls Court 20/10-1994 findes på video. Kan klart

den kan købes på vcd hos axel music.
fremragende koncert hele vejen igennem

--

Gizmoduck

I feel like i'm on pins and needles
how many bands can rip-off The Beatles
and every day there is another
band that gets big by playing a cover

Suicidal Tendencies - Pop song

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-06-02 17:37

Gizmoduck wrote:

> den kan købes på vcd hos axel music.
> [...]

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig en bootleg af Københavns koncertern.

/David

Fra : Jacob

Dato : 05-06-02 19:45

On Wed, 05 Jun 2002 18:36:52 +0200, David Rasmussen
<pinkfloydhomer@yahoo.com> wrote:

>Jeg kunne helt vildt godt tænke mig en bootleg af Københavns koncertern

Parken 1994? (Er optaget og kan downloades)
Forum 2002? (Den er jeg ved at downloade i øjeblikket, men det går
ikke hurtigt ;).

--
Jacob

http://liverare.tripod.com/

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-06-02 20:24

Jacob wrote:

> Parken 1994? (Er optaget og kan downloades)
> Forum 2002? (Den er jeg ved at downloade i øjeblikket, men det går
> ikke hurtigt ;).

AHAHAHAHAAAAAAAAH!!! Hvor!!!!!! HVOOOR!!! :) Please!

/David

Fra : Jacob

Dato : 05-06-02 21:20

On Wed, 05 Jun 2002 21:23:58 +0200, David Rasmussen

>AHAHAHAHAAAAAAAAH!!! Hvor!!!!!! HVOOOR!!! :) Please!

Check <http://home.wi.rr.com/madcapjv/>.

Du skal registreres for at komme ind på hub'en, men så er der ellers
en mængde Floyd shows til at downloade i shn formatet. Lige nu er der
1.58TB online.

--
Jacob

http://liverare.tripod.com/

Fra : Martin Helbo

Dato : 05-06-02 18:58

> den kan købes på vcd hos axel music.
> fremragende koncert hele vejen igennem

Men ikke på DVD, de må lige få taget sig sammen...

/Martin Helbo

Fra : Gizmoduck

Dato : 06-06-02 09:05

On Wed, 5 Jun 2002 19:57:44 +0200, "Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk>
wrote:

>Men ikke på DVD, de må lige få taget sig sammen...
>
>/Martin Helbo

sandt nok, men i mangel af dvd, så går vcd da an

Fra : rasmus carlsen

Dato : 05-06-02 17:17

"Kim" <kim.b@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> På deres Pulse-Tour i 1994 havde de rigtig meget lys med.
> Koncerten fra London Earls Court 20/10-1994 findes på video. Kan klart

en gammel klassiker er også Delicate Sound of Thunder ... fås på video og
dobbelt cd. Gode sager - men det er uden Waters.

ras

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-06-02 17:13

Jeg har set mange af deres koncerter. Det vildeste jeg har set var den
22.juni 1988 på Versailles, med deres "Momentary Lapse of Reason".
/Steen

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-06-02 17:36

Nicolai wrote:
> [...]
> vrimler med lyseffekter, på scenen, foran, i luften og alt muligt. Lys
> "UFO"'er. Er det kendetegnende ved alle Pink Floyd koncerter, eller er der

HIHIHI!! Der er _altid_ _KÆMPE_ lysshow og flyvende kæmpegrise og senge
og film på scenen og Floyd Droids til Pink Floyd koncerter. Så du har
stort set lige beskrevet alle Pink Floyd koncerter undtagen nogle af de
tidligste.

/David