Et par nye billeder
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 05-06-02 13:51

Hej.
Jeg syntes I skulle have lov at nyde billederne af Jack der slapper så meget
af at det næsten er for meget *G* her: http://cutiecats.dk/galleri2.shtml
Det er de to nederste. Billedet af Phumba der ligger udenfor og nyder
skyggen er også fra i dag, ligesom de to af Jack.

Lykken er et digicam *g*

Hilsen
Lisbeth

--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : AEK

Dato : 05-06-02 16:33

Jeg synes afgjort, at John har en flot og fyldig mave....*LOL*

Og Blondinen er som altid lækker.

/ Anya.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 05-06-02 19:01

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in message
> Jeg synes afgjort, at John har en flot og fyldig mave....*LOL*

Erhm Jack, ikke John *G* John er UNDERLAGET og du må ikke genere hans mavse
*LOL* så bli'r han så ked

> Og Blondinen er som altid lækker.

Jeps

> / Anya.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Lars Dahl

Dato : 05-06-02 20:10

Hej Lisbeth.

Jah... Jeg vil altså påstå at Anya ikke har skrevet noget forkert *S*
John_har_al'så en flot mave *G*
Stol aldrig på en mand uden vom!!

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Lisbeth Hviid Jakobsen <ernyoka@hotmail.com> skrev i

Fra : Kate

Dato : 05-06-02 20:48

Hihi, ja, Jack er godt nok en hyggefis
Jeg lå tidligere på aftenen på sofaen og pludseligt syntes Lante at han
trængte til lidt kæl, hvorefter han skvattede i søvn nærmest på mit
ansigt, selv om jeg lå temmeligt akavet så nænner man jo ikke at flytte
kræet vel

Kate

Fra : Jette

Dato : 05-06-02 22:19

"Lisbeth Hviid Jakobsen" skrev:
> [...]
> Det er de to nederste. Billedet af Phumba der ligger udenfor og nyder
> skyggen er også fra i dag, ligesom de to af Jack.

Det er utroligt at man kan slappe af i den stilling *G*

Mvh. Jette

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 05-06-02 22:22

"Jette" <jni@omnix.dk> wrote in message
> meget
> http://cutiecats.dk/galleri2.shtml
>
> Det er utroligt at man kan slappe af i den stilling *G*
>
> Mvh. Jette

Jeps. Og han faldt ovenikøbet i søvn i den stilling! (Jack altså). Men det
ER ufatteligt. et sidelæns U. Hvem skulle tro det overhovedet kunne lade sig
gøre

Hilsen
Lisbeth

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-06-02 06:16

Hej Lisbeth
min Olivia er lige så "fjollet" det væltede U er også hendes
ynglings-stilling, så skal hun have hovedet nederst
i min ene hånd, den anden hånd skal ind i U'ets åbning og nusse mave, den
stilling er helt fin når jeg sidder, men
hvis jeg ligger, så bruger hun ½ timer på at prøve at få
sig anbragt men uden det store held hvorpå hun så
fornærmet fortrækker til vindueskarmen

--
Marianne

Hellemose Somali