Løbegård
Fra : Grit Wessel

Dato : 05-06-02 11:00

Vores løbegård er godt nok ikke helt færdig, men den er færdig nok til at
afprøve... og det var vist lige til at 13-tal!!

Billeder fra Iphis og Phizackerleys første udendørstur kan ses her:
http://www.dk-ginkgo.dk/loebegaard.php

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 05-06-02 11:12

Hej Grit
med den haleføring de har tror jeg du har ret i 13-tallet

hilsen
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-06-02 11:12

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afprøve... og det var vist lige til at 13-tal!!
>
> Billeder fra Iphis og Phizackerleys første udendørstur kan ses her:

Ja det ser ud til at de hygger sig rigtigt godt derude

Iphi med halen lige i vejret og Phizackerley ser ret sej ud

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Ann K

Dato : 05-06-02 11:22

Hej Grit.
det ser da ud som om det er et hit!
Men hvordan har du sikret foroven?
Skal jo nu til at lave løbegård for et par _meget_ intelligente og
erfarne udbryderkonger og en enkelt Dronning Og havde lidt tænkt på
at jeg måske blev nødt til at overdække vores gårdhave med trådnet - et
temmelig upraktisk arrangement, som jeg vil gøre meget for at undgå
Mvh Ann

Fra : Camilla Baird

Dato : 06-06-02 15:10

"Ann K" <tsars@os.dk> wrote in message news:adkooc$480$1@sunsite.dk

> [...]
> at jeg måske blev nødt til at overdække vores gårdhave med trådnet - et
> temmelig upraktisk arrangement, som jeg vil gøre meget for at undgå

Ann,
Du har set hvordan vi har sikret vores - ca en halv meter vandret
hønsenet (elelr andet net der giver sig) skulle kunne holde selv de
værste udbryderkonger/-dronninger inde Jeg har idéen fra en Aby-ejer
- hvis det kan holde Aby'er inde, kan det holde alle katte inde
mvh Camilla

Fra : Grit Wessel

Dato : 09-06-02 17:49

> det ser da ud som om det er et hit!
> Men hvordan har du sikret foroven?

Hej Ann og Christina

Som jeg skrev er den ikke helt færdig - jeg mangler sikringen foroven. Det
bliver to strømførende tråde hele vejen rundt. Indtil videre er der ikke
nogen af dem, der så meget som har tænkt på, at kravle op, men det vil de
sikkert gøre, når det er blevet lidt mere "hverdag", at løbegården er der.

Og så var der en, der spurgte mig om størrelsen, jeg kan ikke huske hvem.
Den er ca. 100 m2, og kattene kan frit gå ud, når havedøren er åben. Dvs.
når vi ikke er hjemme, kan de ikke komme ud.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-06-02 18:40

Hej Grit
Hmm.... ville bare lige sige at jeg holder dig personlig
ansvarlig.................

efter at have set billederne, fik jeg "løbegårds-kriller"
mine små bæster skulle også mærke græs under poterne,
jeg har ikke rigtig kunne bestemme mig, fordi jeg jo
leder med lys og lygte efter noget andet og bo i, så jeg
synes at det var en stor investering hvis jeg så lige
pludselig fik en lejlighed,.............hård tænkning.........
snakken med bank...............så nu har jeg bestilt
moduler fra Randers Voliere, det er jo så smart at
hvis jeg kommer hen et sted hvor der ikke er mulighed
for løbegård, så kan jeg sælge dem og dermed mindske
evt. tab...........JUBII jeg/vi glæder os, mest mig,
kattene ved endnu ikke hvad det går ud på og om
jeg lader dem komme ind igen *GGGG*

Fra : Christina K

Dato : 05-06-02 13:19

Hej Grit

Ja, det ser ud til at det er noget der dur!! Hvor stor er den og jeg vil
også gerne vide hvordan du har sikret den foroven?

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Grit Wessel <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cfde12f$0$74236$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Kate

Dato : 06-06-02 20:49

Grit,

Jeg kan jo kun tilslutte mig de andre. Kattene ser godt nok ud til at
nyde deres nye have. Jeg bliver altid så misundelig når jeg ser den
slags, nøj hvor ville jeg dog gerne ha' muligheden for at gi' mine små
pus sådan en ting.

Kate