IBM 380ED bærbar - hvordan adskiller man d~
Fra : Michael_Sørensen

Dato : 04-06-02 06:55

Jeg har lovet en kollega at kigge på hans IBM bærbar som ikke ville tænde....
Der er strøm ud af strømforsyningen. Batteripakken er taget af. Det lille
batteri som sidder under samme dæksel som rammen er kontrolleret.
Næste trin skulle gerne være at fjerne HD og CDrom og evt. finde nogle
resetjumper, små NC akkuer eller andet som evt. kan indkredse fejlen.
Har du en ide om hvordan man starter adskillelsen? Hvordan løsner man
tastaturet?
Evt. flere ideer til fejlfindingen/ kendte fejl....
med venlig hilsen......
Michael

---

Fra : Preben Larsen

Dato : 07-06-02 22:45

"Michael_Sørensen" <Nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tastaturet?
> Evt. flere ideer til fejlfindingen/ kendte fejl....

Hej Michael

Prøv hos IBM i deres support homepage
Jeg fandt en del til min gamle tp370 både hvordan man skiiller den og hvor
de enkelte komponenter sidder..
Måske der er noget om 380ED også

mvh
Preben Larsen

ps. Det var vist IBM Canada der havde beskrivelsen..

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 10-06-02 20:26

Tak for dit svar. Jeg har indkredset fejlen......
mvh MIC

---