Peter Peter
Fra : Fudge

Dato : 04-06-02 19:52

Hvad laver han for tiden?
Jeg har ikke hørt fra ham siden Bleeder.
Jeg har søgt lidt på ham,men finder ikke andet end Bleeders
Psychopower og PP's soundtracks.
Det ville virkelig være en skam hvis man ikke hørte mere
til en af Danmarks største sangskrivere.(i mine øjne,selvfølgelig)

Mvh

"Please,nurse!For a woman with a dead foetus on your head,
you're not being very openminded"

Fra : Torben Larsen

Dato : 04-06-02 22:10

"Fudge" <tul@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Det ville virkelig være en skam hvis man ikke hørte mere
> til en af Danmarks største sangskrivere.(i mine øjne,selvfølgelig)

Han er med på guitar på den nye 10" fra Hot Rod Moses (med italienske
Braccobaldo på den anden side)
Check evt. www.hotrodmoses.dk
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Uffe Holst

Dato : 05-06-02 14:32

In an article of 4 Jun 2002 Fudge wrote:

> [...]
> Det ville virkelig være en skam hvis man ikke hørte mere
> til en af Danmarks største sangskrivere.(i mine øjne,selvfølgelig)

Nu du nævner Peter Peter, hvad er der sket med Kyed, som efter min mening
præstere en fantastisk plade for nogle år siden.

--
Uffe Holst

Fra : Hans Huttel

Dato : 10-06-02 08:42

Fudge skrev:

> [...]
> Det ville virkelig være en skam hvis man ikke hørte mere
> til en af Danmarks største sangskrivere.(i mine øjne,selvfølgelig)

Peter Peter spiller guitar på de fleste numre på Jens K.'s debutalbum
"Hen over byens tage" fra sidste sommer.
Jens K. er musikalsk meget langt fra Bleeder - minder mig mest om tidlig
Love Shop.

--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk
BRICS, Dept. of Computer Science | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans/