[OT] Skærm reperatør?
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 04-06-02 14:46

Undskylder min lidt ot postning men jeg leder efter en skærmreperatør i
Århus området.

Det drejer sig om en helt almindelig 17' crt skærm der muligvis er stået
helt af. Den vil i hvertfald ikke tænde

Nogen der kender et billigt værksted?

Jeg har prøvet diverse tv-reperations steder men de vil ikke engang
kigge på det.

--
Mvh Nicolai Brandt

- http://www.robra.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 04-06-02 15:01

Nicolai Brandt <nicstone@mac.com> wrote:

> [...]
> helt af. Den vil i hvertfald ikke tænde
>
> Nogen der kender et billigt værksted?
>
> Jeg har prøvet diverse tv-reperations steder men de vil ikke engang

Jeg ved godt det ikke er i Aarhus, men de har er eksperter i at reparere
skærme også Mac skrærme:

http://www.gylling.net/service-forum/

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am

Fra : Mikael Kern

Dato : 04-06-02 17:14

> Jeg ved godt det ikke er i Aarhus, men de har er eksperter i at reparere
> skærme også Mac skrærme:
>
> http://www.gylling.net/service-forum/

Måske sku man lige vedligeholde sin site....

Under "Hvem er vi" står en række medarbejdere som bortset fra Per må være
fantastiske!:

Per Jensen
Anders Andersen
Børge Børgesen
Claus Clausen
David Davidsen

mvh Mikael Kern

--
Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman - EFP/OB/SNG
Rentals

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : tom dissing

Dato : 04-06-02 18:38

Sikke da et team...
De mangler blot
Tomas tomasen og bodil bo(ca)dillos og Bjørn bjørnsson og ...

Tom

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 04-06-02 18:48

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Sikke da et team...
> De mangler blot
> Tomas tomasen og bodil bo(ca)dillos og Bjørn bjørnsson og ...

Hans Hansen, Peder Pedersen, Anders Andersen, Jens Jensen, ...

Men Per Jensen skal da vist fyres!
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : tom dissing

Dato : 04-06-02 21:04

Orla orlasonsottir (sson) !!
Har netop overtaget direktørstillingen...

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 04-06-02 18:52

> Måske sku man lige vedligeholde sin site....
>
> Under "Hvem er vi" står en række medarbejdere som bortset fra Per må være
> [...]

Jeg har imellemtiden opdaget at firmaet langt om længe har fået
produceret en hjemmeside (det er ikke noget site, da det ikke virker
ordentligt) på:

http://www.service-forum.dk/

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 04-06-02 21:15

Hej Nicolai.
> [...]

> Århus området.
>
> Det drejer sig om en helt almindelig 17' crt skærm der muligvis er stået

Jeg ved ikke, hvor billigt det er; men en af mine PC-venner (finders det
? ;_)) anbefalede mig ReConnectIT på Thorvaldsensgade 34, 87 30 32 62.
Og da jeg selv ringede til manden om 20/21" skærme sagde han, at han
også reparerede Mac-skærme. Så prøv dér. Jeg skal i hvertfald snart
derned med to gamle skærme af mine.

Men lad mig det endelig høre, hvis du kommer derned først.

/Sebastian

> Jeg har prøvet diverse tv-reperations steder men de vil ikke engang
> kigge på det.

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-06-02 03:48

Hej Nicolai

Der skulle ligge en nede i Thorvaldsensgade i nærheden af Ceres, men lige
hvor, véd jeg ikke helt. Og efter sigende (fra Sebastian Dyhr) skulle han
være endda rimelig i sine priser.

mvh. Erik Richard

Nicolai Brandt wrote:

> [...]
> helt af. Den vil i hvertfald ikke tænde
>
> Nogen der kender et billigt værksted?
>
> Jeg har prøvet diverse tv-reperations steder men de vil ikke engang

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,