løbetid :o))
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-06-02 13:07

hihii... min dejlige bonusdatter har lige leveret dagens guldkorn

linda er jo i løbetid (igen) og render jo derfor og opfører sig lidt
underligt.... pernille kommer så med en stille kommentar om at hun går
underligt med numsen... hvortil min kæreste ( naturligvis) bare svarer "det
er fordi hun er i løbetid".....
så kommer det tørt fra pigen " jamen hun løber jo slet ikke"......
med tilbageholdte grin prøver john og jeg så at forklare denne søde 5 årige
pige hvad løbetid er og hvordan det kan være at sweety ikke bare kan være
lindas kæreste, og lave nogle killinger *GGGGGGGGGGGGGGG*

tro mig.... det blev noget kryptisk., men hvad kan man gøre når der bliver
spurgt må man jo svare ))

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : AEK

Dato : 04-06-02 14:52

Børn er så dejlige lige til - Og hvor skulle hun dog vide fra, hvad løbetid
er .....*G*

/ Anya.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 04-06-02 17:31

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in message
> Børn er så dejlige lige til - Og hvor skulle hun dog vide fra, hvad
løbetid
> er .....*G*
>
> / Anya.

Joeh men de skal nu ikke være SÅ meget ældre :o/

Min lille datter (på 6½) sagde prompte, da Phumba her efter pinseferien
NÆSTEN var kommet i løbetid af at ha' fået sin p-pille EN snoldet dag for
sent...: "Så, nu vil hun bolle igen" - og det var IKKE noget vi havde lært
hende, jeg er ALT for genert til "bierne og blomsterne" men ungerne *G*

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-06-02 10:33

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message
> Joeh men de skal nu ikke være SÅ meget ældre :o/

i know-..... min søn har også vidst det ret længe*G*

> [...]
> hende, jeg er ALT for genert til "bierne og blomsterne" men ungerne *G*

jeg er såmænd ikke for genert..... men mon ikke det skyldes at min søn da
han gik i børnehaveklasse, selv lånte bøger på biblioteket om hvordan børn
bliver til ( jeg tror det blev til tre af slagsen) og også om hvordan
dyrebørn laves*G* han har haft helt tjek over det læææænge*G*

min bonusdatter derimod er ikke i den grad "udsat" for det som min søn.....
( min kæreste og jeg er noget mere fri i vores samtaler og være månde end
hendes mor og kæreste er)... derfor hører min søn oftere noget i den stil
end min bonusdatter... mon ikke det også har noget at skulle have sagt....

hvorom alting er fik vi vist forklaret hende om at linda gerne ville have en
kæreste og nogle killinger...... og at det hed løbetid fordi hun hellere
ville løbe rundt og finde en kæreste end at være her*G* hun spurgte så til
kønnet på sweety og rasmine og kunne herefter ikke forstå at sweety ikke
bare kunne være lindas kæreste og lave nogle killinger med hende
her måtte vi jo så forklare at han havde fået en operation så han ikke kunne
lave killinger*GGGG*
jeg tror hun forstod det, så god en 5 årig nu kan*G*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-06-02 17:40

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> writes:

> [...]
> pige hvad løbetid er og hvordan det kan være at sweety ikke bare kan være
> lindas kæreste, og lave nogle killinger *GGGGGGGGGGGGGGG*

Jamen man kan lige så godt fortælle dem sandheden først som sidst, at
det så kan være et "lille" problem hvordan man forklarer sig er en
ganske anden sag...*ggg*

> tro mig.... det blev noget kryptisk., men hvad kan man gøre når der bliver
> spurgt må man jo svare ))

Børn fødes som engle... desværre skrumper vingerne med alderen..
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-06-02 10:35

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote in message
> [...]

> Jamen man kan lige så godt fortælle dem sandheden først som sidst, at
> det så kan være et "lille" problem hvordan man forklarer sig er en

det er jo nemlig det.... vi holder skam også på at hun lige så godt kan få
det at vide først som sidst.... men det er mere ordvalget der er det
svære.... hvordan forklarer man ellers et barn at katte har kønsdrift*GG*

> Børn fødes som engle... desværre skrumper vingerne med alderen..

yup.... det er bare ikke altid forældrene ser hvor hurtigt det går.....
derfor kan de overraskes )