Magaroni & Cheese !
Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 03-06-02 09:50

Hej i gruppen !

Er der nogen der ved om man kan få Magaroni & Cheese nogen steder i DK ?
Jeg mener, det er jo amerikanernes hurtig-lav-mad-favorit-ret - og det
smager skide godt, så et eller andet sted må man da kunne få det.

Jeg ved at Kraft laver det, men det bliver vist ikke solgt i DK.

Please hjælp mig !

Vh
Peter

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 03-06-02 09:50

"Peter Østrup Madsen" skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved om man kan få Magaroni & Cheese nogen steder i DK ?
> Jeg mener, det er jo amerikanernes hurtig-lav-mad-favorit-ret - og det
> smager skide godt, så et eller andet sted må man da kunne få det.

Som jyde ved jeg, at Amerikaner butikken, der tidligere lå i Rosengården
ikke så langt fra Rundetårn har det.... mest fordi min bror altid skal ind
forbi og have nogle pakker M&C med hjem.

Kåre

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 03-06-02 10:21

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@hum.auc.dk> wrote in message >

> Som jyde ved jeg, at Amerikaner butikken, der tidligere lå i Rosengården
> ikke så langt fra Rundetårn har det.... mest fordi min bror altid skal ind
> forbi og have nogle pakker M&C med hjem.

Ok, men ved du hvor den ligger nu ? Butikken altså ... !

Vh
Peter

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 03-06-02 13:00

> Ok, men ved du hvor den ligger nu ? Butikken altså ... !

Ja, men nej. Hvilket betyder, at den ligger ved siden af den engelske butik
nogle gader derfra hvor den lå tidligere.....! men jeg kender ikke adressen.
Har lige forsøgt på de gule sider, krak og google men da jeg ikke kender
navnet uden held.

Butikken har været drøftet her i gruppen flere gange tidligere, så der er
sikkert en indfødt københavner eller andre der kan hjælpe.

Det er iøvrigt en fremragende butik - hvis man altså er til det
amerikanske....

Kåre

Fra : Lars Ehlers

Dato : 03-06-02 16:48

Her er adressen:

Peder Hvitfeldts Str. 13,
1173 Copenhagen K
Tel. 33 93 78 70

De har også en hjemmeside http://www.americana.dk/

Lars
San Francisco

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 03-06-02 19:59

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Her er adressen:
>
> Peder Hvitfeldts Str. 13,
> 1173 Copenhagen K
> Tel. 33 93 78 70
>
> De har også en hjemmeside http://www.americana.dk/

Mmmm TAK !

Jeg skal helt sikkert derind, de har nemlig både Krafts normal & deluxe
version ! Smager bare dejligt ! .....

Thank for the help everyone !

Vh
Peter Østrup Madsen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-06-02 15:01

Peter Østrup Madsen <nospam@to.me> wrote:

> [...]
> smager skide godt, så et eller andet sted må man da kunne få det.
>
> Jeg ved at Kraft laver det, men det bliver vist ikke solgt i DK.

Netto har haft det og Bilka/Føtex fører det garanteret.

Prøv at sende en mail til Fru Netto, så ved du når de har det igen.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 03-06-02 20:01

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message >

> Netto har haft det og Bilka/Føtex fører det garanteret.
>
> Prøv at sende en mail til Fru Netto, så ved du når de har det igen.

Netto har haft det som "begrænset parti" vare på et tidspunkt, men fører det
ikke fast. Det gør Føtex/Bilka heller ikke....

Jeg har haft kontakt til Kraft Foods DK og de kan oplyse, at de ikke har
planer om at fyre Mac & Cheese ud på det danske marked...

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Mark Beaumont

Dato : 03-06-02 16:11

Peter Østrup Madsen <nospam@to.me> skrev:
> Er der nogen der ved om man kan få Magaroni & Cheese nogen
> steder i DK ?

Du kan købe "Heinz Macaroni Cheese" hos English Food Supplies.

Du bestiller varene på hjemmesiden eller pr. telefon, og henter
varene ved salgsvognen, eller får dem tilsendt med posten.
Salgsvognen kører kun vest for storebælt.
http://www.englishfoodsupplies.dk

Vh Mark

Fra : Peter

Dato : 04-06-02 08:48

> Er der nogen der ved om man kan få Magaroni & Cheese nogen steder i DK ?

Nu da den oprindelige spørger har fået løst sit problem, vil jeg tillade mig
at spørge om der er nogen der har en opskrift på det?

Hilsen Peter

Fra : Maria Pedersen

Dato : 09-06-02 15:04

Du laver en opbagt sovs, med margarine, mælk mel og en god ost - cheddar
kan anbefales til formålet - og propper dine kogte makaronnier i den.
Det er stort set den samme type ostesovs som du bruger i en lassange.
Hvis du har go tid, kan jeg foreslå dig at du hælder hele molivitten op i en
bradepande og smider det i ovnen så der kommer en sprød skorpe

Hilsen
Maria

Fra : Darlington

Dato : 26-05-03 05:57

You can buy Macaroni Cheese from http://www.englishfoodsupplies.dk
Our mobile shop visits over 100 Danish towns every month with over 300
different types of British Food.
Log on to our website , place an order, then simply come and collect at
one of our pick up points - easy!!

Good Luck

http://www.kandu.dk/