Hjælp til tydning af header...
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 02-06-02 20:46

Modtog i dag en mail fra en der havde sendt mailen for snart en uge
siden. Jeg prøver at kigge i headeren, men kan ikke se hvilken server
der er synderen?

Mailen er sendt via Tiscali til Azero (Andersen IT).

------------------------------------
From: "Lars Larsen" <Lars@afsenders-domæne.dk>
To: <palle@mit-domæne.dk>
Subject: Fandt et program...
Date: Sun, 26 May 2002 14:47:47 +0200

Den er røget fra cpmail.dk.tiscali.com som er afsenders smtp server.
Men jeg kan ikke se om den har ligget hos Tiscali eller
tina.andersenit.dk hvor palle@mit-domæne.dk ligger.

Kan I hjælpe?

--
Palle

Fra : Dino

Dato : 02-06-02 21:42

Den 2-6 2002 skrev Palle Hans Jensen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> der er synderen?
>
> Mailen er sendt via Tiscali til Azero (Andersen IT).

Tiscali er synderen, tina.andersenit.dk modtager mailen fra Tiscali
(212.54.64.159 == mail.tiscali.dk) Søndag 2/6

--
Dino

Spelling inspected prior to transmission.
Any errors occured en route.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 02-06-02 21:49

Dino, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Tiscali er synderen, tina.andersenit.dk modtager mailen fra
> Tiscali (212.54.64.159 == mail.tiscali.dk) Søndag 2/6

Takker.. Også hvad jeg troede/håbede.

--
Palle